Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 407015
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Er det noe forskjell på hjemmeprøver og de politiet bruker mtp hvor lang tid det tar før man er clean? Vil det være trygt å bruke hjemmeprøve for å sjekke om man kan si ja til politiet når de spør om en prøve?
Vis hele sitatet...
Spørs om det er vanlig urinprøve eller utvidet prøve.

Som oftest er det samme tror jeg. Aldri har jeg tatt en hjemmeprøve da men likevel...
Takk

noen som vet hvor lang tid det vil ta å bli ren om man røyker omtrent annenhver uke, dvs hver dag den uken man røyker om man slutter mandag i uken man ikke røyker?
Sist endret av BaconWeed; 11. mars 2012 kl. 21:55.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Parkettetterligning
Håper dere kan tilgi meg for at jeg ikke hadde ork til å lese igjennom 43 sider med innlegg.
Jeg har nå blitt tatt for hasjrøyking der jeg bor. Det er en type administrasjon som jeg ikke vil gå lengre inn på. De hadde ikke tenkt til å kontakte politiet men jeg måtte avlegge pisseprøve. Det kom ikke til å skje noen store konsekvenser hvis jeg tilsto og pissa med en gang. Det gjorde jeg og har tenkt å være foruten ihvertfall til jeg flytter ut om ikke lengre. Men har hørt at pisseprøver er ekstremt sensitive. Har for eksempel en vannpipe jeg har fyrt av litt av hvert i, vil det slå ut på pissings hvis jeg bruker samme vannpipe (uten å rense rørene) til å røyke fruktobakk? Har også hatt stasjet mitt i en boks med c-vitaminer. Vil det slå ut hvis jeg tar noen av det kosttilskuddet? Hvor nære må man være noen som røyker før det slår ut på pisseprøva?

Jeg fikk en plastkopp med noe som så ut som en indikator, sjekka ikke men er det den som sjekker om jeg er positiv eller negativ eller må det sendes inn til lab? Har jo selvsagt ikke tenkt å røyke mer i nermeste fremtid men er redd for at det kan slå ut for småting.
Litt rotete men er ganske desperat for svar
tusen takk
Sitat av tristen799 Vis innlegg
tekst
Vis hele sitatet...
Nei, du må konsumere nok for en normal person til å bli stein, så vitaminer som har vært borti en bag vil ikke slå ut. Vannpipen kan trygt røyke, ekstremt liten sjanse for å få i seg nok THC med mindre det ligger en bowl med weed nedi der.

Anbefaler btw ikke å røyke weed i vannpipe, hehe..
Parkettetterligning
Hehe, ble faktisk tatt dagen etter jeg fikk tak i vannpipen fikk bare testa den en gang og det var med noe nokså dårlig brunt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har erfaring med dette eller tilsvarende?
http://www.testselv.no/product.asp?p=4684
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Ser ut som jeg ta en urinprøve for å bevise min "uskyld" en gang i neste uke eller uka etter der. Tok et drag av en tørrbong som bare hadde vært brukt til tobakk (han var tom for papir) den 17 april. Fant litt grønt-rusk i jakkelomma mi å la dette oppå tobakken, merk; så lite av vi slet med å finne da det gikk i gulvet, utrooolig lite, fikk heller ingen funk. Han røyket først, så røyket jeg. Uken før dette røyket jeg 5-6 kvelder på rad. Tror dere dette kommer til å slå ut positivt? Veier 67kg og er 190 +- cm høy.

Beklager for at innlegget er uryddig skrevet, bare spør om det er noe dere ikke skjønner.
Sist endret av Soppsui; 24. april 2012 kl. 23:38.
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Ser ut som jeg ta en urinprøve for å bevise min "uskyld" en gang i neste uke eller uka etter der. Tok et drag av en tørrbong som bare hadde vært brukt til tobakk (han var tom for papir) den 17 april. Fant litt grønt-rusk i jakkelomma mi å la dette oppå tobakken, merk; så lite av vi slet med å finne da det gikk i gulvet, utrooolig lite, fikk heller ingen funk. Han røyket først, så røyket jeg. Uken før dette røyket jeg 5-6 kvelder på rad. Tror dere dette kommer til å slå ut positivt? Veier 67kg og er 190 +- cm høy.

Beklager for at innlegget er uryddig skrevet, bare spør om det er noe dere ikke skjønner.
Vis hele sitatet...
Det slår nok ut... Sjekk best4drugtest.com/_thc_calculator.html
Ikke hel nøyaktig, bare en pekepinn
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Det slår nok ut... Sjekk best4drugtest.com/_thc_calculator.html
Ikke hel nøyaktig, bare en pekepinn
Vis hele sitatet...
Oida, får bare prøve å drøye prøven så lenge som mulig. Uansett, foreldrene mine tror passiv røyking slår ut

Hvor lenge tror du det tar før jeg er clean forresten? Skjønte ikke den tabellen helt.
Tar nok 3 uker før du er clean...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, sist helg blei jeg tauet av snuten siden de hadde misstanke om narkotika, noe som stemte veldig bra da.. Jeg fortalte at jeg hadde blitt tilbydd hasj på en fest og tok tre trekk. Den forklaringen kjøpte de, men de testa meg da og fant thc, noe jeg sa til de før de testa at de ville finne.
Men greia er at jeg har røkt ganske mye siste halvår, har hatt små pauser på 2-3 uker, og noen ganger noen dager. Sist helg hadde jeg ikke røkt på noen dager.

Jeg er under 18 så må på den vanlige kontrakten som følger i 6mnd hvor jeg må teste reint. Jeg var på møte idag å vil nok bli kalt inn iløpe av 2 uker for første test. Så det jeg stresser med er om at prøven vil bli positiv, noe som gjør at jeg sliter ganske mye da siden jeg sa det bare var 1 gangs tilfelle.

Har drokket mye vann og jucie de siste dagene å prøver å få jogget vær dag.
Har også hørt at edikk skal og rense? (vet ikke om dette stemmer)

Så er det andre som har noen tips for å være sikker på å bli rein til da? annet enn å drikke å trene å spise mat uten fett?`



Og en liten ting til, de test deg selv prøvene fra apoteket, er de til å stole på?

noen som har noen mening om det som står her?

http://wiki.answers.com/Q/How_to_detox_THC_quickly
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg skal ta urinprøve i morra hos legen, altså tirsdag. Inntok liten mengde med amfetamin natt til Lørdag.
Vil jeg kunne tisse rent i morra? Har ellers vært ren i 3 måneder bortsett fra natt til lørdag nå. Trenger råd og tips...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Update om saken min:

Jeg må pisse hjemme imorgen tidlig, prøven skal leveres hos politiet. Har ikke røyka cannbis på ca. 5 uker, men har røyka syntetisk. For to uker siden i en pipe jeg vet har blitt brukt til hasj, men skrapte vekk sot og la et lag aluminiumsfolie i den, har også røyka synt med samme nøkkelkopp som pot for over en uke siden, denne ble også vasket før bruk.

Tror dere fortsatt jeg pisser positivt? Jeg hadde egentlig en avtale med en clean kompis idag, men sa at det kunne vente Klarer å vri meg unna imorgen, men det kan virke mistenksomt.

Prøven til både meg og bror ble negativ. For en lettelse. Gjett hva vi skal gjøre i helga?

[quote=Soppsui;2581580]Update om saken min:

Jeg må pisse hjemme imorgen tidlig, prøven skal leveres hos politiet. Har ikke røyka cannbis på ca. 5 uker, men har røyka syntetisk. For to uker siden i en pipe jeg vet har blitt brukt til hasj, men skrapte vekk sot og la et lag aluminiumsfolie i den, har også røyka synt med samme nøkkelkopp som pot for over en uke siden, denne ble også vasket før bruk.

Tror dere fortsatt jeg pisser positivt? Jeg hadde egentlig en avtale med en clean kompis idag, men sa at det kunne vente Klarer å vri meg unna imorgen, men det kan virke mistenksomt.

EDIT: Prøven til både meg og bror ble negativ, utrolig godt! Skal feires i helga
▼ ... over en måned senere ... ▼
God morgen.
Har søkt litt rundt, men jeg fant ingen tråder som var relevant.

Det jeg lurer på er om det er en enkel måte og lure en slik type urintester?
http://www.testselv.no/product.asp?p=4658

Med tanke på at man kan ta prøven i et privat rom osv, vil det være mulig å bare helle litt vann på den? Vil denne "maskinen" finne ut at det ikke er urin som er påført?
Vil den vise negativ hvis jeg blander inn litt zalo eller sitron i urinen?

Beklager litt kort og rotete tråd. Er trøtt, og hopper snart i køya.

Takker for svar.
Jeg skal ikke uttale meg om den testen, men generelt sett taes vel urinprøver under oppsyn av en grunn. Ser heller ikke noe poeng i å surre med zalo eller sitron, så lenge testeren ikke måler pH eller temperatur vil det være tilstrekkelig å skvette vann på den. Ved å tilsette noe annet øker du bare sjansen for å bli tatt for det.

Den enkleste måten å garantere negativt svar, uten å risikere å bli tatt for å tukle med prøven, er å vanne ut urinen din på gamlemåten. Vet du når testen kommer er det bare å hyle nedpå litervis med vann timen(e) før, og urinen din vil være så utvannet at svaret blir negativt.
Sist endret av Tøffetom; 2. juli 2012 kl. 08:41.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg skal ikke uttale meg om den testen, men generelt sett taes vel urinprøver under oppsyn av en grunn. Ser heller ikke noe poeng i å surre med zalo eller sitron, så lenge testeren ikke måler pH eller temperatur vil det være tilstrekkelig å skvette vann på den. Ved å tilsette noe annet øker du bare sjansen for å bli tatt for det.

Den enkleste måten å garantere negativt svar, uten å risikere å bli tatt for å tukle med prøven, er å vanne ut urinen din på gamlemåten. Vet du når testen kommer er det bare å hyle nedpå litervis med vann timen(e) før, og urinen din vil være så utvannet at svaret blir negativt.
Vis hele sitatet...
Denne prøven blir tatt privat. Jeg får gå på toalettet selv og uten oppsyn.

Takk for svar
Hell vann oppi.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Denne testen har ingen indikatorer annet enn om den finner Delta-9-THC i vesken som blir hellt på, det er den simpleste formen for urinprøver.
Så om du bare skal ta en slik test, privat uten oppsyn, kan du bare dryppe noen dråper vann på den.
Bare piss en liten skvett i glasset for fargen sin skyld, og deretter fyll begeret med nesten bare dassvann om du sitter på do mens du pisser. Det funker bra det assa.... Jes skulle ha slått ut på tre ting, men alt var negativt. Hehe
Sitat av Tøffetom Vis innlegg

Den enkleste måten å garantere negativt svar, uten å risikere å bli tatt for å tukle med prøven, er å vanne ut urinen din på gamlemåten. Vet du når testen kommer er det bare å hyle nedpå litervis med vann timen(e) før, og urinen din vil være så utvannet at svaret blir negativt.
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10058751

Vær forsiktig med vannstyrting!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gidder ikke lese gjennom alle sidene for å finne ut om det jeg skal si allerede er sagt.

Hvis du skal ta hurtigtest fungerer det å ta en halv fluortablett og knuse og helle i glasset. Går også på prøver som blir sendt til sykehus o.l. De finner ut at det er tilsatt fluor, men de vet ikke om det er du som har gjort det eller om det har skjedd et sted på veien. Prøven blir forkastet.

Fint tips om du er i knipe! Har brukt den selv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er 16 år gammel og ble tatt for og røyke 2-3 månder siden , Og da ble det tatt pisseprøve og blodprøve, som ble posetiv på cannabis, etter det så skulle jeg velge imellom bot og urinprøver i 6 mnd, jeg var så dumm at jeg gikk med på urinprøvene, Jeg tenkte det kom til og ta litt tid før det kom igang , og det var imens jeg bodde på en barneverns institusjon , nå har jeg flyttet hjem igjenn , og jeg har røyket ofte helt siden jeg ble tatt for og røyke ,
nå fikk jeg en telefon fra politiet om og komme på pissing imorgen kl 14:00 ,

er det en eller annen måte jeg kan fake pissingen på?

Hvilken konsekvenser kan komme om jeg tester posetiv ?

Kommer barnevernet til og ta omsorgen til mine foresatte?

Takk for svar
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Du kan prøve deg med kompisurin. Legg en pose ren urin i skrotum og prøv å lur det ut når du skal pisse. Viktig å holde det i skrotum så det ikke blir unaturlig kaldt.
Ellers kan du ødelegge prøver med Zalo, men da regner jeg med at de tar en ny en med en gang.

Med en stor sannsynlighet er du fucked. Tviler på at du får noen juridiske konsekvenser, da politiet ser på dette som "preventivt arbeid" der målet deres er å gjøre deg til en engel og redde deg fra dophelvete, framfor å straffe deg.

Ikke urealistisk at barnevernet blir koblet inn, men ser ikke for meg at foreldrene dine mister omsorgsretten med mindre du har vært blandet inn i veldig mye krøll fra før.
1.Skaff piss fra en clean venn i morgen tidlig.
2. Ta det i en ketchup e.l flaske og teip den rundt magen.
3. Fiks en slange fra flaske tuten og ned til penis.
4. Tett slangen med feks tyggis i enden og ta den ut når du skal ''pisse''.
5. Sats på at ingen merker noe og at det går helt fint.

Men husk at urinen må være varmt når det kommer ut.
Lykke til!
Du er vel sånn sett ikke fucked hvis du blir tatt som 16-åring. Du får nok ikke straff, men de kan utvide pisseperioden en del. De vil som regel bare "redde" deg fra dopet.

Beste jeg tenker på er å smugle inn en pose urin fra en clean kompis. Alternativt, noen som har prøvd å ringe ned og si at de er syke før?
Var på pissing selv oss snuten, blei sjekket ganske så nøye før jeg fikk pisse, han sa at folk finner på mange krative ting for å bruke andre sitt piss. Så du kan jo ofc prøve, men ofte de kan sjekke deg ekstra nøye.
Egyptisk Tempelkatt
Drikk eddik! Det er fælt men gjør deg ren i noen dager, så hvis du drikker det i kveld og imorgen før du drar samt en del vann og appelsinjuice vil du kunne bli midlertidig rein.

Ikke garantert! Men var en voksen dame med lang erfaring som fortalte meg dette
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Drikk eddik! Det er fælt men gjør deg ren i noen dager, så hvis du drikker det i kveld og imorgen før du drar samt en del vann og appelsinjuice vil du kunne bli midlertidig rein.

Ikke garantert! Men var en voksen dame med lang erfaring som fortalte meg dette
Vis hele sitatet...
Har vel blitt avskrevet som myte endel ganger allerede vel?
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Har vel blitt avskrevet som myte endel ganger allerede vel?
Vis hele sitatet...
Zalo, ja. Men var blandt annet en stoner jeg snakka med fra USA som sa han drakk det og ble rein på pissings når jeg nevnte det for han.
Fasit: Du lider av en utbredt psykisk sykdom som heter "shy bladder" (Veldig vanlig blant menn i hele verden, går ut på at du ikke har sjangs i helvette å pisse forran andre mennesker)

Du må stå opp i god tid før prøven. Piss ut morgenpisset, drikk appelsinjuice på styrten, deretter drikk kontinuerlig store mengder med vann(og husk og piss) helt frem til du skal ta prøven. Du vil til slutt pisse rent vann, og de klarer ikke finne en spore en dritt i urinen. Jeg gjorde dette i 4 mnd, og det funka hver gang.

Du må virkelig gå inn i rollen som en dude som har lyst å slutte å røyke, prøv å overbevis dem om at dette er noe du vil, og ikke møt opp på stasjonen som en raddis. Kle deg presentabelt.

Worst case scenario, er jo at de ber om en blodprøve. Men ettersom du har overbevist dem om at du er en skikkelig fyr, som dreit seg litt ut kan det hende at de lar det være. Så lenge de ser deg pisse med din egen kølle så bør de ta det som god fisk.

Lykke til og may da force be with you!
Veldig vanskelig situasjon, kan hende politiet tar deg med til legevakten hvis du nekter og la dem se på deg pisse. Det er for mange som prøver og fake fortiden. det eneste forslaget jeg har er at du drikker masse vann hele natten så urinen er (Helt) ``vannet`` ut til i morgen.
High Magus
10100's Avatar
Sitat av SHAZE1M Vis innlegg
Worst case scenario, er jo at de ber om en blodprøve. Men ettersom du har overbevist dem om at du er en skikkelig fyr, som dreit seg litt ut kan det hende at de lar det være. Så lenge de ser deg pisse med din egen kølle så bør de ta det som god fisk.
Vis hele sitatet...
Worst case scenario er vel heller at han drikker seg ihjel på vann. Drikk maks 3 liter vann, anbefaler jeg. Snakker av personlig erfaring!
Sist endret av 10100; 31. juli 2012 kl. 01:52.
Sitat av 10100 Vis innlegg
Worst case scenario er vel heller at han drikker seg ihjel på vann. Drikk maks 3 liter vann, anbefaler jeg. Snakker av personlig erfaring!
Vis hele sitatet...
3 liter vann er anbefalt for personer som er i normal aktivitet. Så medmindre du sitter mye still, er dette akkurat tilstrekkelig..!

Men mye vann burde hvertfall "vanne ut" resultatet en del. Selv om jeg tviler på
at det forsvinner helt. Kommer vel ann på hvilke tester de bruker etc
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
3 liter vann er anbefalt for personer som er i normal aktivitet. Så medmindre du sitter mye still, er dette akkurat tilstrekkelig..!

Men mye vann burde hvertfall "vanne ut" resultatet en del. Selv om jeg tviler på
at det forsvinner helt. Kommer vel ann på hvilke tester de bruker etc
Vis hele sitatet...
3-4 liter vann på en times tid da så kan man fort stryke med, kroppens organen og hjernen svulmer opp og det kan forårsake hjerneskade som kan gjøre deg til en potet, eventuelt drepe deg.

Kan være viktig å få med når man sier tips som handler om å drikke masse vann, så de ikke plutselig drikker alt for mye fordi de ikke vet bedre. Det er vel de færreste som faktisk vet at vannoverdose er dødelig, og at det ikke skal så alt for mye til for å gjøre det.
hvis han drikker mye vann, og pisser reint skjønner jo purken at dette ikke er vanlig urin, og ber deg om å møte opp senere på dagen, eller neste dag. Jeg pisset helt blankt, og da nektet han jeg var i avhør oss å ta prøve av urinet, og sa jeg måtte avlegge hårprøve hvis jeg ikke tilsto.
Purken er ikke dom ( de fleste ihverfall), de vet om de fleste triks, og de er noen hestkuker som gjør alt for å ta deg.
Men lykke til !
Er spent på hvordan dette går !
- Dette er for meg ubekrefta, så om noen vet kan de jo legge inn et ord: Ha salt i lomma, slikk på fingern for å gjøre den våt, ha salt på den og piss på den slik at saltet kommer i urinen.

- Har hørt at om man drikker en spiseskje med klorin + masse, MASSE vann etterpå så renser det kroppen og man er fit for urinprøve, stemmer det?

Jeg aner ikke om dette funker, kommer bare med litt forslag som kanskje kan funke!


Låner tråden litt her.
Om jeg drikker 3l appelsinjuice + en mengde med vann i dag, burde jeg kunne klare det til i morgen da?
Husker jeg leste på forumet her før en gang at man kunne tømme blæra med kateter, bruke en pumpe(fra en stor sprøyte) og pumpe rent mig opp igjen i blæra, for så å pisse en ren prøve. Dette krever seff en del forberedelse, og man må gjøre det rett før prøva skal avleveres, slik at ikke din egen urin blandes med den rene. Sikkert lurt å ikke drikke noe de siste timene før avlevering også. have fun!
Sitat av baadpyro Vis innlegg
Jeg pisset helt blankt, og da nektet han jeg var i avhør oss å ta prøve av urinet, og sa jeg måtte avlegge hårprøve hvis jeg ikke tilsto.
Vis hele sitatet...
Dette er jo helt lok i hode av politiet da.

I og med at blankt urin indikerer på at du har OK mengde væske i kroppen.
Hadde gått fra prøven i protest om dette hadde skjedd meg.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Hvis du røyket dagen før prøven, kan du bare glemme alle kjerringråda.

Eneste muligheten på å komme seg unna er å få smugla inn noe ren urin.
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
- Dette er for meg ubekrefta, så om noen vet kan de jo legge inn et ord: Ha salt i lomma, slikk på fingern for å gjøre den våt, ha salt på den og piss på den slik at saltet kommer i urinen.

- Har hørt at om man drikker en spiseskje med klorin + masse, MASSE vann etterpå så renser det kroppen og man er fit for urinprøve, stemmer det?

Jeg aner ikke om dette funker, kommer bare med litt forslag som kanskje kan funke!


Låner tråden litt her.
Om jeg drikker 3l appelsinjuice + en mengde med vann i dag, burde jeg kunne klare det til i morgen da?
Vis hele sitatet...
Drikke klorin? Lykke til.

Man kan ikke vite om du klarer det eller ikke. Det er som tipping i dette tilfellet, hvor du mest sannsynlig taper.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Skal på pisseprøve en av dagene til uka for første gang, via jobben, det skjer hos lege.

Hadde ikke røyket på flere måneder intill for 3 uker siden da en kompis som var kastet ut av fylket komet hjem, så ble sikkert rundt 15 bong trekk og 8 jointer sirka den helga, samt en del Salvia(fre-søn), så stopp frem til neste helg hvor jeg ble tatt, da svelget jeg ca 1 gram middels sterk Marihuana og røyka en joint (1 gram ca av samme type), samt tok en god del Amfetamin(alt på lørdagen).

Kommer til og påse at jeg har blank urin før jeg skal pisse, drikke masse appelsin juice og andre teite tips som nevnes i tråden. Er ellers 100% fettfri(thc fester seg til fettvev?) og med ekstremt høy forbrenning. Så får vi se om noe av det fungerer, update kommer lol ganske spent selv om det måles noe. Det blir målt THC nivåer fra gang til gang i så fall så om jeg tester positivt første gangen og de måler 5 i styrke så har ikke det noe og si, men blir jeg f.eks testet random på nytt 2 dager senere og det viser 5,02 fordi jeg tok ett halvt trekk av en joint på fest så er det over og ut.

Lest noen måtte dra ned buksa + opp med klær på overkropp og at legen sto ved siden av og observerte under urineringen.... flere som har opplevd dette?
Med mindre jeg får stå alene i et annet rom så blir det pissenekt fra min side hvertfall... kroppen min kommer til og nekte hvertfall hah :P
Sist endret av deGrønne Skoger; 2. august 2012 kl. 19:57.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vil tramdol slå ut for opiater ved standar hurtigtest hos politiet ?
drikker selv 5 liter vann bare når jeg er på jobb, jobber da ute i solen og svetter og strever litt som snekker og når jeg kommer hjem så er det 1,5 cola eller noen øl, så er ikke farlig og enda berdere og holde seg aktiv!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg tok 6 somadril på fredag og folk sier du slår ut på urinprøver, noe som er helt feil. Jeg måtte pisse med tilsyn allerede i går og det slo ikke ut på benzo eller noe
▼ ... over en uke senere ... ▼
noen som har peiling på hva som skjer vist du blir tat i pisseprøve i førstegangstjenesten? må sannsynlivis pisse i en kopp om halvannen time å er veldi klar for hjemmreise. skjøl om det egentli er noen mnd til. er clean, men kan muligens få tak i noe som kan slå ut regner med jeg ville få en sivil anmeldelse og bot + mister kansje dimme penger men ser ingen grunn t å prøve på noe sånt vist ikke det vill bli dimitering. trenger svar fort......
Har nettopp tatt en urinprøve, tar noen dager før svar. Men jeg røykte noe brunt omtrent nøyaktig 4 uker tidligere, dette var ca 2 gram over 2 dager.

Så mitt spørsmål er da om jeg trenger å bekymre meg for denne?

Kan kanskje være verdt å nevne at jeg pissa 5 minutter før jeg fikk vite at det ble prøve, så jeg måtte drikke kaffe og vann/cola som en helt for å klare å pisse.
Sist endret av Hak; 15. oktober 2012 kl. 13:03.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Glemte og skrive at urinprøven min gikk bra!

Ble oppringt på en mandag første gangen av denne bedriftslegen, og hun ville at jeg skulle komme på tirsdagen noe jeg konstanterte ville bli umulig og kom med diverse unskyldninger. Hadde også tatt inn cannabis seneste 3 uker før ca, og relativt store mengder amfetamin og kokain mellom fredag tilogmed søndag morgen.

Første pisseprøva ble derimot på fredagen mener jeg det var, og etter ha sittet 45 minutter og prata om alt mulig shitt med bedriftslegen måtte jeg pisse. Da fulgte hun meg inn på ett bitte lite toalett med en luke som kunne åpnes for å se inn på doen....denne måtte hun etter ca 20minutters ståing tett inntil ryggen min flytte seg til da jeg sa at jeg faen ikke fikk pisse.... hehe...

Urinen min hadde jeg selfølgelig passet på at var totalt utvannet (drakk enorme vengder vann og kaffe før urinprøve), så urinen var helt blank. Hadde også inntatt cannabis 3 uker før ca og da i store mengder over flere år så det var ikke noen tvil om at dette kom til og slå ut i alle vinkler tenkte jeg. Men 1 ueks tid senere fikk jeg svar på urintesten: NEGATIV!!!

Så pass på og ha godt utvannet urin før dere skal til test folkens
hei.

har ikke røyka hasj på 2,5 måneder nå, men tok en urinprøve av denne typen http://medishop.no/produkter/narkotika-3/cannabis-test/

jeg er fremdeles positiv ja. har merka influensasymptomer i noen dager nå, men ikke så ille som influensaer jeg har hatt før. stive ledd og nakke. hodeverk.

har røyka daglig i 8 år ca, røyka i 10 år tilsammen. er 26 år.

håper dette gir seg snart hehe. er helt tappa for energi. noen tips til å detoxe seg kjappere? hvor lenge tror dere det tar før fettet mitt er TCH fritt? 6 mnd? ett år?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om det testes for PCP(fencyklidin) på urinprøver hos legen? Står på papirene jeg har her at de tester for alt, men regner ikke med at PCP er så normalt at det blir testet for i det hele tatt..? Noen som kan komme med innspill?

Og er det noen som vet om Methoxetamine kan teste falsk-positiv for PCP? I og med at de to stoffene er nært beslektet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av halla Vis innlegg
en bitteliten ting: metadon går også under 'opiater' (så vidt jeg vet )
Vis hele sitatet...
C24 er ett produkt på helsekostbutikker, renser tom fettvevet, og resten av systemet, kan for egen regning garantere dets virkning men man blir syk som faen da!