Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1265
Jeg har eid min ps3 i sikkert 5 år, og den har stått veldig tett og blit veldig varm, men nå står den ganske åpent på gulvet, så en dag stoppet den, den pep 2 ganger og lyset blinket rødt, "RLOD" (red light of death) men dette har gått fint, men en dag frøys bare skjermen, jeg prøver å starte den, da skrur den seg på, kontrolleren vil ikke koble seg til, jeg kan ta spill inn og ut, og skjermen vil ikke reagere, noen som har/har hatt samme problem? eller noen som vet hvordan man kan fikse det? takker til alle svar
Du får ikke bilde av noe slag?
Opplevde lignende for noe år siden, prøvde og skifte kjølepasta osv, men måtte kjøpe ny..
Trådstarter
95 0
Sitat av sneipen Vis innlegg
Du får ikke bilde av noe slag?
Opplevde lignende for noe år siden, prøvde og skifte kjølepasta osv, men måtte kjøpe ny..
Vis hele sitatet...
"No Signal" på tv'en :/ prøvde på en annen skjerm, funket ikke der heller
Hostinger.no
72 3
Lever den inn hvor du kjøpte den eller et annet sted, skjedde samme med meg for et par år siden!
Trådstarter
95 0
Sitat av Ullyy Vis innlegg
Lever den inn hvor du kjøpte den eller et annet sted, skjedde samme med meg for et par år siden!
Vis hele sitatet...
Det er desverre noe jeg ikke kan gjøre ble kjøpt i USA og garantien går ut hvis dekselet er skadet, så når jeg skulle være McGyver og se inni ps3'en så klarte jeg jo selvfølgeli å bøye en bit av topdekselet.... er det ingenting jeg kan gjøre selv?
Hadde samme problem som deg. Fikk tips om at man kunne bruke varmepistol, og bytte pasta. da denne feilen noen ganger var pga loddinger på HK hadde blitt dårlige. Testet dette, men klarte ikke å fikse min.
Link til youtube film jeg brukte : https://www.youtube.com/watch?v=8mCsWU0dWag

lykke til.
Trådstarter
95 0
Tusen takk