Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2102
Heisann!

Jeg har planer om og ha en egen wordpress blogg, jeg vil da gjene har en billig host + billig domene. Skriv helst host som ikke har oppstartspris eller liknene.

-Quea
Host1.no *titegn*
Blogghotell.no perfekt for det du beskriver!
Trådstarter
76 2
Det dere har sakt er begge to ganske dyre, one.com er 10 kroner, men koster 100 kroner i oppstart og uten domene. Rundt 20 kroner i månden er fint :-)
ezpzhosting.com

Sitat av Quea Vis innlegg
Det dere har sakt er begge to ganske dyre, one.com er 10 kroner, men koster 100 kroner i oppstart og uten domene. Rundt 20 kroner i månden er fint :-)
Vis hele sitatet...
Betal for kvalitet. Men kos deg med One.com du
Kjøp deg et webhotell hos Host1, selv har jeg en VPS i Tyskland jeg bruker til endel nettsider og prosjekter, men nå som det kun er for Wordpress er Host1 perfekt. Har vært hos dem lenge og føler meg trygg pluss at det er super support der.

Domenet bør du kjøpe hos Namecheap.com, veldig billig og gratis WHOIS-Protection.
Skal du ha kvalitet eller søppel?
▼ ... over en uke senere ... ▼
host1.no er topp, solidhost.no er fin også til ditt bruk. Holde deg unna one.com og de billigsakene.
ProISP.no er billig!
Styr unna one.com - har hatt de i en 4-5år nå. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har de er pga. domene og DNS der..

Grunnen til at jeg ikke har flyttet domene er at de skapte alt for mye bråk når jeg kontakt de angående flytting.
Golarge.no, veldig god pris og service. Har brukt de i snart 5 år.
Host1.no dersom du absolutt vil ha i Norge. De har super support og kvalitet også. Selv bruker jeg IPXCore akkurat nå. For 6 kroner (1$) får jeg 2GB lagringsplass kontra 1GB hos Host1, 50GB bånbredde kontra 10GB og unbegrenset domener, epost osv. kontra begrensninger hos Host1. Har bare vært hos dem i en uke nå, men er fornøyd. De har god support, og en kompis av meg har også webhotell der og er også storfornøyd. Domene koster også bare 60kr (10$)
Jeg bruker denne siden:

http://www.webhostinghub.com/

Har hatt hosting + domene fra dem i 3 år nå snart, aldri hatt problemer med service og support.
Anbefaler proisp.no. Har vært kunde der siden 2009, aldri hatt problemer med nedetid, treghet eller noe lignende. De har meget god service, og har alltid svart kjapt :-)
Host1.no
Bruker det og ingen problemer, har hatt det lenge nu, og enda ingen problemer, aldri vært en problem med og utsette litt på forfall datoen på regningen eller andre problemer
ibwsolutions.com

Kjenner eieren, veldig bra hosting!
Game disconnected
pokemon's Avatar
Kan også anbefale host1.no har ikke noe å klage på derifra, supporten er også super.