Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2087
Erklært blond
Hvilke program skal jeg bruke for å få mest mulig sikkerhet, men minst mulig tap på internettet?

Bruker peerguardian men er det noen flere for mer sikkerthet?

Eller trenger man ikke bekymre seg for staten?

Bruker win7.
Sist endret av Tech373; 8. januar 2010 kl. 21:06.
Jeg tror et medlemskap på en privat tracker kunne vært kjekt for din anonymitet.
Erklært blond
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jeg tror et medlemskap på en privat tracker kunne vært kjekt for din anonymitet.
Vis hele sitatet...
Er det vansklig å bli medlem på slike sider?
Er nok enda sikrere om du får tilgang til noen ikke fullt så kjente private torrent trackere ja.
Sitat av NiceNorsk Vis innlegg
Er det vansklig å bli medlem på slike sider?
Vis hele sitatet...
Google litt på "privat tracker" eller lignende, så finner du sikkert en tracker som er åpen for ny brukere.
Andre krever invitasjon, noe du ikke har lov til å spørre om her på forumet.
Lykke til.
Erklært blond
Trådstarter
Men er det noen form for program som gjøre tpb deling sikkrere?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kripos kommer til å kalle deg en fis ville jeg tro hvis du spør slike spørsmål her.

Hvis du ikke har laget og seeder torrents på software som er verdt 300 megadollar eller mer orker de neppe bry seg om deg mtp hvordan loven\reglene rundt dette er i norge per idag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror ikke du behøver å være urolig om du bare laster ned.
Er nok mere dem som legger ut ting dem er ute etter.

Laster du ned fra norske trackere er du helt sikker etter det jeg skjønte. Dem har lagt ned.

Paranoid stilling er en seedbox eller vpn konto, men det koster kroner.
Sitat av Zagge Vis innlegg
Laster du ned fra norske trackere er du helt sikker etter det jeg skjønte. Dem har lagt ned.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Hvem har lagt ned hva?
Å ha god opplastingshastighet er ett must hvis man skal inn på slike trackere..
er vel bare å ha telenor som nettverks leverandør så lenge de fortsetter som de gjør
Sitat av paverye Vis innlegg
er vel bare å ha telenor som nettverks leverandør så lenge de fortsetter som de gjør
Vis hele sitatet...
Hvordan mener du at Telenor er noe bedre enn andre ISPer i Norge?
Problemet med Torrent er at trackeren kringkaster IP nummeret ditt.
Prøv en av disse:

www.ipredator.se
http://hide-my-torrent.com/ <- støtter ikke portforwarding, du blir ikke connectable på private trackere men kan laste ned anonymt fra f.eks. Pirate bay.
www.relakks.com
www.itshidden.com