Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 718
Dette var min første tripp for 14 år siden, som jeg fremdeles har stor glede og nytte av den dag i dag.

Jeg var 23 år gammel (jente) og sammen med min kjæreste på den tiden. Han hadde en del erfaring, jeg hadde ikke engang røyket cannabis. Han var en utrolig snill og klok fyr, som ønsket at jeg skulle få gleden av å møte «mor sopp» på ordentlig.
Vi delte 5gram flein ved en innsjø på en formiddag i August.

Når det sparket i gang inntok vi begge intuitivt «prayer position”. Sjelen min steg opp fra kroppen min, og jeg så oss fra et tydelig fugleperspektiv. Jeg vet ikke om øynene mine var åpne eller lukket, men plutselig var jeg i en krypt i gamle Egypt. Der var et rituale, i det jeg antar var et tidligere liv. Jeg flyttet meg i tid til da jeg var baby i stua der jeg vokste opp. Jeg gjenopplevde øyeblikket da jeg reiste meg og tok mine første steg. Jeg fikk déjà vi fra nøyaktig dette øyeblikket, og jeg husker at det følte det var noe spesielt som skjedde akkurat da fra den dagen som baby. At tiden ikke var lineær, og at jeg hadde opplevd denne trippen fra fremtiden som baby.

Da jeg kom tilbake til stedet vi var, var ego dødt. Helt dødt. Vi kunne inne snakke, vi hadde ikke noe navn, tanker, kropp eller noe som knyttet oss til våre fysiske legemer. Jeg var i ett med trærne, maurene, vannet, alt. Det var så vakkert og fredelig. Min kjæreste gikk rundt på alle fire som er dyr og drakk fra vannet.

6-8 timer senere kom språket og egoet tilbake gradvis. Jeg tenkte at denne opplevelse var mer ekte enn «virkeligheten», at det kom et slør over sansene mine. Jeg forsto alle hippie-klisjeer, og at livet aldri ville bli det samme nå som jeg hadde opplevd en dypere bevissthet. All angst for døden forsvant den dagen, og kom aldri tilbake ☺️ Jeg hadde opplevd døden, og det var fantastisk ����

Jeg har opp gjennom årene hatt noen andre psykedeliske opplevelser, men aldri så dyp som denne. Kombinasjon null toleranse, perfekt selskap, naturen og at jeg var veldig klar og forberedt (hadde lest om psykedelika og ønsket å gjøre det i 4 år før det skjedde), gjorde opplevelsen virkelig magisk ✨
Sist endret av Effystonem; 11. september 2023 kl. 18:35.