Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 574
Jeg har flere ganger vært på Road Trip gjennom Europa. Enkelte ganger bare for gøy, tatt det rolig tempo, andre ganger har jeg kjørt fordi jeg må "rekke noe", f.eks. en evne, eller en varelevering osv.

Jeg trodde tidligere at det bare var meg som innbilte meg, men denne gangen tok dette kaka, og landet jeg snakker om er Østerrike.

F.eks kan det stå "Linz 105 km". Jeg fortsetter å kjøre i 160-180km, i rundt 10 min, også etter en stund ser jeg "Linz 100 km".

Ruta jeg kjørte denne gangen var: Graz til Passau(gjennom Wels).

denne ruten tar typ 280km, men det føltes ut som den lengste kjøreturen jeg noensinne har hatt, og det tok over 4-5 timer før jeg ankom tid. Ifølge google maps skal det ta 3 timer og 16 min.

Dette er ikke første gang jeg "føler" skilter lyver, spesielt i Østerrike. Dette har jeg også følt i Tsjekkia. Jeg har mange ganger kjørt lengre strekninger andre steder og kommet meg mye fortere frem enn det jeg gjorde denne gangen.

Er det meg som bare innbiller meg eller ligger det noe i dette?
Ganske enkelt å debunke ved bruk av GPS, så prøv det neste gang
Sist endret av DrDeath; 22. august 2023 kl. 21:25.
Men hvis tilfelle, hvorfor gjør de sånt ?
Sitat av kingkentyy Vis innlegg
Men hvis tilfelle, hvorfor gjør de sånt ?
Vis hele sitatet...
Dette er noe man spør etter å ha funnet ut at det faktisk er slik...