Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 363
Hvis man har en rekke produkter som er nesten helt like untatt en detalj, feks lengde, hva er rett måte å liste opp priser i en reklame?

Jeg har kabel X. Den finnes i 1, 2, 3, og 7 meter, med henholsvise priser 19, 29, 39 og 59. Det enkleste er å sende kundene en lenke til nettbutikken som viser alle produktene, men jeg lurer på om det er noen "rett" måte å liste opp alle prisene eller omfanget av prisene.

Jeg mener at å skrive noe sånt som 19-59,- ville være rett, men andre (sjefer) mener det ser feil ut.

Finnes det noen faktiske regler eller tilsvarende på noe sånt som dette ?
BRAND ∞ STRONG
Finnes i 1,2,3 og 7m Fra kr 79


Misforsto deg muligens jeg for i eksempelet mitt kommer hver pris på egen side/vindu, men du spør kanskje etter grammatiske regler
rundt det å angi tallmengder i en tekst?
Sist endret av vindaloo; 22. august 2023 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
slem klone
lumbricus's Avatar
Trådstarter
Jo, det er faktisk noe sånt som grammatiske regler for tall jeg er ute etter.