Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2754
Jeg har nå prøvd lsd noen ganger, og synes det er heeelt sinnsykt.
Jeg kommer til å ta dette av og til videre, for å utforske.

Meen, jeg er redd for å bli immun mot lsd...
Er dette i hele tatt mulig ?
Og hva må til for å bli immun ?

Turingz
Sist endret av turingz; 14. juni 2016 kl. 22:42.
Nei du kan ikke bli immun, men du opparbeider tolleranse veldig raskt, derfor kan effekten bli mye svakere om du bruker det støtt og stadig, la det gå noen uker mellom hver gang
Ja, du utvikler toleranse ved hyppig bruk. Nei, du kan ikke bli immun.

Utforsk og kos deg, men husk at du fort kan bli en påkjenning på hjernen hvis det blir for ofte!
Trådstarter
8 0
Men hva vil hyppig bruk si ?
Vær dag ?
Personlig anser jeg å innta LSD mer enn en gang pr. 3-4 måned er hyppig bruk, men sånn risiko-relatert ligger det vell på i rundt en gang annenhver uke uke over en lengre periode.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Man blir vel aldri helt immun mot LSD. Hvis du tar det hver dag saa trenger du en stoerre og stoerre dose. Den eneste formen for immunitet jeg kan se for meg er hvis du tripper veldig ofte, over veldig lang tid. De tankerekkene du omgir deg med til vanlig vil jo bli en del av deg. Tripper du hver dag over lang tid saa sitter trippehodet hardere og hardere. Men tar du deg en lengre pause saa gaar det vel over, forhaapentligvis
Sist endret av bipbapbop; 14. juni 2016 kl. 23:25.
Trådstarter
8 0
Jaok
Takker for svar.
"Immun" og impotent er to sider av samme sak ofte når det gjelder LSD. Ligger det lenge under feil forhold kan det ødelegges.

Dog jeg husker jeg opprettet en tråd om dette og ble overrasket over et eller annet. Så mulig jeg har blitt korrigert og likefullt sprer feilinformasjon. I så fall beklager jeg.
Sterk eller total toleranse til LSD utvikles etter to til tre dagers bruk og forsvinner etter tre dager uten bruk (wikipedia). har også hørt og lest at innen 1-2 uker er toleransen på null igjen.

forrige uke ble det mellom 40-60 mikrogram dag 1, mellom 80-120 mikrogram dag 2, mellom 600-875 (i et jafs) mikrogram dag 3, mellom 480-700 (i et jafs) dag 4. blei veldig tura på dag 3 men merka såvidt noe på dag 4 og jeg røykte en god del weed også. så jeg skulle ifølge wikipedia kunne kjøre samme runde nå, ikke at jeg skal eller anbefaler det...