Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4980
Hei!

Jeg lurer på hvor man får kjøpt biler politiet eller tollvesenet har beslaglagt?
Har prøvd å google, men finner så mye rart, og ingen annonser...
Vet at tollvesenet la ut annonser på QXL, hvor de solgte kofferter, smykker og annet diverse.
Bilauksjoner. Oslo bilauksjon har feks avtaler med politi, namsfogd ol.
Jeg vet at oslo bilauksjon har noen biler som stammer fra finansinstutisjoner, og politi. Min erfaring er at det er overskuddsbilene til politiet som selges der.
Stadssalg.no har også mange fine gjenstander som kommer fra finansinstutisjoner, men jeg vil prøve å få tak i en spesifisert bil, jeg vet ble beslaglagt ifmb. smugling.
Ta kontakt med den lokale politistasjon og hør når de har auksjon for det de har beslaglagt iløpet av året.
Samtidig så spør du om de auksjonerer bort biler også, eller om noen andre gjør dette.

Da vil du få svar på det du lurer på, uten å gå for direkte fram.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Ta kontakt med den lokale politistasjon og hør når de har auksjon for det de har beslaglagt iløpet av året.
Samtidig så spør du om de auksjonerer bort biler også, eller om noen andre gjør dette.

Da vil du få svar på det du lurer på, uten å gå for direkte fram.
Vis hele sitatet...
Du sier noe der. Takk for et veldig godt svar!
Kvalitetspoeng verdig
Vet iallefall at Viking(og sikkert de fleste andre) har ett samarbeid med politiet, da sykler og biler blir auksjonert bort .

Ble nå i tvil om biler også blir auksjoner, eller bare sykler?
mista bilen din nå eller?
sjekk finn.no, hver gang jeg finner en bil jeg har lyst på er den på auksjon...
Heilt canooon
Her hvor jeg bor bruker Politiet å annonsere auksjoner i lokalavisen som de holder selv.