Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1272
Ja da har jeg bestemt meg for å tå den kjappe veien og powerlevle en character jeg har på wow til lvl 90, men jeg vet ikke hvilke sider jeg bruke.. Er det noen som har erfaringer med powerlevling? gjerne fortell hvilken side, hvorfor og hvor bra den var..
Og ikke gidd å poste om hvor dumt det er å "jukse" osv... gidder ikke slike kommentarer.
Nettsider som selger powerleveling er alltid veldig overpriset, prøv å finn en privatperson som gjør det.
Kan anbefale "Kiyumi powerlevling" siden jeg har kjøpt fra henne flere ganger og har ganske billige priser.
Hvorfor betale penger for at et annet menneske skal ha det gøy med spillet ditt?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Hvorfor betale penger for at et annet menneske skal ha det gøy med spillet ditt?
Vis hele sitatet...
jeg har det veldig gøy i lvl 90 jeg har ingenting å gjøre når jeg levler.. det er bare kjedelig
Sitat av kulii11 Vis innlegg
Nettsider som selger powerleveling er alltid veldig overpriset, prøv å finn en privatperson som gjør det.
Kan anbefale "Kiyumi powerlevling" siden jeg har kjøpt fra henne flere ganger og har ganske billige priser.
Vis hele sitatet...

hvis siden er til å stole på så var det grei pris der
Prøv Honorbuddy.com . har brukt den botten på alle toons'a mine. har alle i class i lvl 90 nå! enkelt å brukervennlig

hvis du betale fra powerlevling sider kan du bli hacka lett.
Den undervurderte
Honorbuddy er å anbefale! fort og jævlig!
Sitat av CalmanizeHD Vis innlegg
hvis du betale fra powerlevling sider kan du bli hacka lett.
Vis hele sitatet...
Er bare å slenge på en authenticator når de er ferdig med å levle deg da.
Sitat av CalmanizeHD Vis innlegg
Prøv Honorbuddy.com . har brukt den botten på alle toons'a mine. har alle i class i lvl 90 nå! enkelt å brukervennlig

hvis du betale fra powerlevling sider kan du bli hacka lett.
Vis hele sitatet...
har honorbuddy selv.. men den funker ikke helt som den skal.. den crasher/bugger og jeg er ikke noe særlig flink med profiler osv.. alt jeg klarer er bgbuddy, men den og bugger seg og det går utrolig tregt
Idiotisk å betale folk for å levle for deg! Du lærer så sykt mye fra 85-90 når det kommer til speccs og spells. Når du er lvl 90 står du der som en komplett idiot å bruker lang tid på å lære deg å spille på den kjedelige måten. Det er som oftes ekstremt dårlig gear når dem er ferdig. Huff, huff! Som Claryn sier:

Hvorfor betale penger for at et annet menneske skal ha det gøy med spillet ditt?
Sist endret av aidem; 4. oktober 2012 kl. 22:04.
Jeg syntes første runden 1-85 var veldige morsomt men jeg synes det blir veldige kjedelig og gjøre det om og om igjen, hvertfal da jeg ikke spiller så sykt mye.
www.thepowerleveling.com er det ejg har brukt mest gjennom årene, har brukt over 1000 kroner på det.. men med et annet spill.
Sitat av aidem Vis innlegg
Idiotisk å betale folk for å levle for deg! Du lærer så sykt mye fra 85-90 når det kommer til speccs og spells. Når du er lvl 90 står du der som en komplett idiot å bruker lang tid på å lære deg å spille på den kjedelige måten. Det er som oftes ekstremt dårlig gear når dem er ferdig. Huff, huff! Som Claryn sier:

Hvorfor betale penger for at et annet menneske skal ha det gøy med spillet ditt?
Vis hele sitatet...
Du kan enkelt lære deg å spille på best mulig måte ved å lese en guide på Elitist jerks. Det er ikke lenger et stort behov for å prøve seg frem for å finne den beste løsningen..
WoW er heller ikke det spillet som er vanskeligst å lære seg kjapt.
Bot, isteden