Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 941
Den undervurderte
Heisann. Da var prosjektet rablet sammen, og sluttresultat kan høres og lastes ned her, hvis det er ønskelig.

Ønsker konstruktiv kritikk på låten, så jeg setter pris på alt !

http://soundcloud.com/phant0mbeats/p...s-silence-free
ikke værst. Vokaler er slettes ikke noe lett å hanskes med men du har gjort det bra

Første delen av sangen med arpen høres treig ut, noe som forsåvidt er greit, men det gjør på en måte at sangen blir todelt helt frem til den fancy synthen kommer inn på 1:52 - men dette er bare personlig mening.

kunne vert litt bedre EQing og mixing generelt, men synes egentlig du har klart det bra uten at noen lyder drukner. Savner kanskje hakket med sub-frekvens (bass) utover det som allerede er, noe som gjør alt mye mer fyldig .-men har ikke så god lyd her så skal ikke uttale meg mye om det
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
ikke værst. Vokaler er slettes ikke noe lett å hanskes med men du har gjort det bra

Første delen av sangen med arpen høres treig ut, noe som forsåvidt er greit, men det gjør på en måte at sangen blir todelt helt frem til den fancy synthen kommer inn på 1:52 - men dette er bare personlig mening.

kunne vert litt bedre EQing og mixing generelt, men synes egentlig du har klart det bra uten at noen lyder drukner. Savner kanskje hakket med sub-frekvens (bass) utover det som allerede er, noe som gjør alt mye mer fyldig .-men har ikke så god lyd her så skal ikke uttale meg mye om det
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, er på hytten, så jeg har ikke den beste pc'en å ha med å gjøre, men jeg skal tenke på det! Setter pris på tilbakemeldingen, så skal jeg se litt på mixingen og bassen!

Thanks !

- Morfen
Digga låta
Edit: Free download, nice
Sist endret av Oatre; 7. april 2012 kl. 00:50.
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Oatre Vis innlegg
Digga låta
Vis hele sitatet...
Tusen takk, setter pris på det !
Dette var slett ikke dårlig. Jeg ser ikke poenget med intro'en med diskant rytmen. Låta begynner jo egentlig når basstrommen kommer. Så kommer den stilige synthen og vokalen.
Vokalene fra East Clubbers - Silence?
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Vokalene fra East Clubbers - Silence?
Vis hele sitatet...
høres sann ut ja..fra Kate Lesing vocals vol 1 eller noe sant
Den undervurderte
Trådstarter
Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Vokalene fra East Clubbers - Silence?
Vis hele sitatet...

Det stemmer sånn halvveis. Er kate som synger i eastclubbers sin låt, men det er Janardana som har opphavsretten til vokalene, men de er though ute som creative commons.
Sitat av morfen94 Vis innlegg
Det stemmer sånn halvveis. Er kate som synger i eastclubbers sin låt, men det er Janardana som har opphavsretten til vokalene, men de er though ute som creative commons.
Vis hele sitatet...
Oh damn, stemmer det