Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 908
Jeg trenger å få kjøre to Spotify`s samtidig, men hvordan gjør jeg det?
Kopier mappen og kall .exe filen noe annet.

Koffor skal du kjøre 2 samtidig?
Jeg ser for meg DJ-miksing eller noe ..det hørtes spennende ut
Bare så du vet det så må du også ha to brukere, for når du spiller av en sang fra samme brukeren en annen plass pauses sangen du hører på når du spiller av på den andre.
Sitat av plohg Vis innlegg
Bare så du vet det så må du også ha to brukere, for når du spiller av en sang fra samme brukeren en annen plass pauses sangen du hører på når du spiller av på den andre.
Vis hele sitatet...
Hmm, her i huset har vi mange pc`er, spiller sanger fra spotify fra 2 pc`er samtidig.. med mitt brukernavn.. Spiller dog ikke samme sangen...
At man skal bare kopiere mappen, ble igrunn litt for lett til at det faktisk ikke fungerte. Windows registrerer uansett at det åpnes to Spotifyes, pga. samme systemnavn og da vil den ikke fungere.
Men har sånn ca. 6 forskjellige Spotify accounts, så den biten er ikke noe problem :P
Kjører du spotify i gjennom Sandboxie så skal det ikke være no problem.
http://www.sandboxie.com/
Det er ingen problem å kjøre to spotify's samtidig... så lenge det ikke er fra to forskjellige ip's...