Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 18845
vet noen hvor man kan få kjøpt en gram vekt? billigst mulig så klart.
ingen nettsider.
clash olson eller hva butikken heter
VivaLatrina.. Ingen nettsider..
Litt vanskelig å si da du ikke sier hvor i landet du er, men i oslo har hvertfall shangri-la rett ved jernbanetorget. Finnes også en slags growshop litt nede på grunerløkka som helt sikkert selger slikt. Alle headshops har vel, samme hvilken by du er i eller ved.

Og forøvrig kan jeg på det varmeste annbefale dealextreme, da det er billig som fy, og gratis frakt, men dog på internett.
oioi, litt for kjapp der ja, sorry.

men ja, jeg tror dem har vekter med 0,1 grams nøyaktighet på clasohlson, evt. andre lignende butikker.

http://www.clasohlson.no/Product/Cat...251521#34-7100

EDIT: OT, men post nr 500!
Sist endret av VivaLatrina; 11. desember 2008 kl. 21:16.
DealExtreme funker fett!
Vett ikke om det er scorpius der du bor, men jeg kjøpte nettopp en bra vekt der.
Måler i 0,1 grams nøyaktighet og målte opp til 300g.
Den kosta rundt 500 så var litt dyr, men jeg så de hadde billigere modeller.
Sitat av FredrikThaMan Vis innlegg
Vett ikke om det er scorpius der du bor, men jeg kjøpte nettopp en bra vekt der.
Måler i 0,1 grams nøyaktighet og målte opp til 300g.
Den kosta rundt 500 så var litt dyr, men jeg så de hadde billigere modeller.
Vis hele sitatet...
og du får en vekt med samme spesifikasjoner til under en hundrelapp inkl,shipping fra dealextreme, sjekk rundt først folkens!
Som funker jævli bra, tåler faktisk litt juling, og backlight.
Sist endret av Bundy; 12. desember 2008 kl. 02:28.
Seff finner man mange billige modeller på nettet, men som trådstarter nevner,ingen nettsider.
Det er noe jeg heller ikke har tilgang til, siden jeg ikke har noen måte og betale med kort.
Derfor jeg gjorde det enkelt og betalte cash i en butikk..
Sist endret av FredrikThaMan; 12. desember 2008 kl. 14:05.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
oioi, litt for kjapp der ja, sorry.

men ja, jeg tror dem har vekter med 0,1 grams nøyaktighet på clasohlson, evt. andre lignende butikker.

http://www.clasohlson.no/Product/Cat...251521#34-7100

EDIT: OT, men post nr 500!
Vis hele sitatet...
det er en vesentlig forskjell på 1grams nøyaktighet og 0.1grams nøyaktighet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Fudge Vis innlegg
det er en vesentlig forskjell på 1grams nøyaktighet og 0.1grams nøyaktighet.
Vis hele sitatet...
Og det er forskjell på nøyaktighet og presisjon:


Det til venstre er god presisjon, men dårlig nøyaktighet, og det til høgre er høg nøyaktighet, men dårlig presisjon.

Ei vekt som er både presis og nøyaktig på 0.01g er dyr. Ei vekt som er ei av delene er ikkje så dyr...
jepp, veldig fint! vil også minne om 2 ting, en skje er ikke en spade, og nff's regel 13.

trådstarter var ute etter en gramvekt, og VivaLatrina linket til en kjøkkenvekt.
derav utsagnet; det er en vesentlig forskjell på 1grams nøyaktighet og 0.1grams nøyaktighet.
Biltema har en vekt for fgram til sånn 160 kr

link:
http://www.biltema.no/products/produ...iItemId=124855
Sist endret av Pyro_Killer; 12. desember 2008 kl. 16:54.
Kjøpte en 0,01 g nøyaktighest vekt med 100g kapasitet på www.ebay.com for 120 kr.

Edit:
Jeg la på 4 ting jeg visste veide så så mye, og vekta viste akuratt det samme, så det er ganske bra pressisjon på dem også
Sist endret av Atec; 12. desember 2008 kl. 17:14.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg vil anta at du vil måle opp nøyaktige gram med denne vekten, det du kan utelukke totalt da er alt som har med kjøkkenvekter å gjøre.
Du bør heller lete etter brevvekter etc.
Kommer litt ann på hva du skal veie, men jeg hadde godt for en elektronisk krutt vekt.. fåes får noen hundre lapper og har svært høy presisjon.

Disse selges stort sett i våpen butikker og på nettet..
http://www.midwaynorge.com/apps/epro...eItemID=785229

Det står +/-0,1 grain i nøyaktighet..

1 gram = 14,230grain hvis ikke dette er nøyaktig nokk så kan hvertfall ikke jeg hjelpe..
la til litt..
Endret:
http://www.midwaynorge.com/apps/epro...eItemID=713372 Ser han skal har gram vekt så legger til denne også, den kan hvertfall stilles over til gram..
Sist endret av The Kid; 13. desember 2008 kl. 15:36.
nå vet jo vi INGENTING om hva du skal bruke vekten til, men mtp. at denne tråden ligger i undergrunn, har vi jo en liten pekepinn...

velg og vrak: http://www.kjemishop.com/index.php?m...61a900b4ab5f67

jeg vet godt nå at du sa ingen nettsider, men kjemishop.com sender med postoppkrav, noe som etter min mening er nesten det samme som å gå i en butikk, men dem har ikke varen, så dem skal bestille en til deg. så går du bare til samme butikken en uke etterpå og betaler cash
Sist endret av VivaLatrina; 13. desember 2008 kl. 16:01.
kjemishop er helt trygg, har handlet der mangen ganger. Vektene der er kjempe bra!
har erfaring med flere 0,01 gr som koster noen hundre. vektene er like bra priser avgjør om vekten er portabel om den har case osv
▼ ... noen uker senere ... ▼
På Shangrila rett utenfor østbanen/oslo s selger de alt fra hasj til horer. har kjøpt vekt der
▼ ... noen uker senere ... ▼
www.jula.no 199 kroner for en digital vekt 0,1 gram. disse funker ganske bra har 2 stk
Sist endret av uncleG; 26. januar 2009 kl. 19:46.
Sitat av k-a Vis innlegg
På Shangrila rett utenfor østbanen/oslo s selger de alt fra hasj til horer. har kjøpt vekt der
Vis hele sitatet...
Butikken er jo bare elsk. Også hu dama som jobber der, gammel dame men kjempe snill

Men back on topic, jeg har nettop bestilt en vekt fra weedshop.no
Funker knall.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har noen noengang opplevd stress fra politi og/eller toll ved kjøp av vekter fra utlandet?
jeg vet de ikke har lov til det egentlig, men de fleste politi/tollere lever jo i sin egen verden
▼ ... noen uker senere ... ▼
kjedelig streiting
Sitat av mac 11 Vis innlegg
kjemishop er helt trygg, har handlet der mangen ganger. Vektene der er kjempe bra!
Vis hele sitatet...
Drar opp denna igjen. Bestilte noen kg KNO3 derfra på mandag, å ettersom de krevde forhåndsbetaling sendte jeg beløpet så de skulle ha den den samme dagen. Ordestatusen stod dog urørt til onsdag, å jeg har prøvd å sende dem flere mailer, uten å ha få noe svar. Nå har shopped vært "nede for vedlikehold" i 3 døgn å. Noen som vet om jeg kommer til å få disse greiene tilslutt? Hele oplegget virker ganske amatørmessig spør du meg. Ingen kontaktinfo annet en email på siden heller.
Trenger ikke å gå lenger :

Weedshop.no har nå oppgradert til ny og bedre butikkløsning og vi har fått flere varer på lager
Sjekk ut vår nettbutikk for mange gode tilbud
Weedshop.no

▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Takk for alle som har kommet med forslag !
Men jeg er ute etter,

- ingen nettbutikk.
- En eller annen butikk nær oslo området
- Og som har en nøyaktighet på 0,1 gram.

Ja jeg vet shangri la er lettest men de jeg har sett på nettsiden dere er utrolig dyre i forhold til hva du finner på andre nettbutikker.

Håper jeg kan lage litt i denne tråden igjen!
Sitat av shitfaced dude Vis innlegg
har noen noengang opplevd stress fra politi og/eller toll ved kjøp av vekter fra utlandet?
jeg vet de ikke har lov til det egentlig, men de fleste politi/tollere lever jo i sin egen verden
Vis hele sitatet...
Skal ikke få noe problemer. Husker 20.000 kapsler med kapselmaskin jeg kjøpte ble stoppet, da måtte jeg bare sende en skriftlig erklæring på at det ikke skulle brukes til snusk. Forklarte enkelt at det var til helsekost, og så kom det til slutt.
Sitat av babbabou Vis innlegg
Takk for alle som har kommet med forslag !
Men jeg er ute etter,

- ingen nettbutikk.
- En eller annen butikk nær oslo området
- Og som har en nøyaktighet på 0,1 gram.

Ja jeg vet shangri la er lettest men de jeg har sett på nettsiden dere er utrolig dyre i forhold til hva du finner på andre nettbutikker.

Håper jeg kan lage litt i denne tråden igjen!
Vis hele sitatet...
Er alltid billigre på nett.
Men du har Hemp House og shangri laa!

selvom om de er dyre får du jo ''Garanti'' sist jeg hadde problemer med min, fiksa de på Shangri laa den gartis.
du kan vell dra på shangrila, ligger nederst i karl johan