Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1944
Hei, vet ikke helt om jeg satte denne i riktig forum men
jeg har tenkt og bestille diverse våpen på internett som:

Brass Knuckles
Stun Gun
Pepper Spray

Har funnet sida www.security-wizard.net
Noen som har bestilt fra den sida før? disse tinga er jo ulovlige i norge så får jeg sendt det til norge da? ble ikke verdens verste pris heller da ca 160kr for brass knuckle.
hvor mye blir det i toll? blir det toll for varer under 200kr? har ikke så mye erfaring med sånnt fra før.

Takker for svar
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Tork1995 Vis innlegg
hvor mye blir det i toll? blir det toll for varer under 200kr?
Vis hele sitatet...
Du kan slappe av. Blir varene dine stoppet av tollvesenet får du ingen toll. Ingen varer heller.
Ikke for å ødelegge moroa. Men du er 14 år og dette er ulovlige våpen. Blir du tatt i å bruke noe av dette vil du få problemer. Se for det avisoppslagene: "14åring angrep to 15åringer med elektrisk pistol og pepperspray"
hahaha, lol.
nei, tror du kan gi faen i det der, vold avler vold som man sier. løser ikkeno

syk side forresten...
Sist endret av random42099; 6. april 2009 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta heller å slå på en murvegg i noen dager og armhevninger med knokklene, da blir dem hard som "stål" og du trenger ikke sånne "våpen" fordi det beste våpnet har du alltid med deg nemlig deg selv siden du er 14 år vill jeg heller anbefale deg å bynne på kampsport en å ty til pepperspray som etter min mening er for jenter og brassnuckels blir for dumt og om noen får tatt fra deg stun gun og bruker den på deg. Blir livet ditt kjipt de neste minuttene xD har selv fått pepperspray i øynene og testet stun gun, begge 2 er ubehagelig for å si det på den måten:P
Juridisk sett er det bedre å bestille det nå istedetfor etter at han har fylt 15. Hvis disse sakene blir stoppa i tollen, ringer Onkel Blå ganske sikkert.
Sitat av Carlsberg Vis innlegg
Juridisk sett er det bedre å bestille det nå istedetfor etter at han har fylt 15. Hvis disse sakene blir stoppa i tollen, ringer Onkel Blå ganske sikkert.
Vis hele sitatet...
Joda, selv om rullebladet blir slettet, vill det nokk stå en liten notis som sier at han har bestillt før han fylte 15
Trådstarter
3 0
ok ok. Men kan jeg få svar på det jeg spurte om? Får jeg det gjennom tollen? og jeg har hørt at man slipper og betale toll for varer under 200kr er det sant?
Sitat av Tork1995 Vis innlegg
ok ok. Men kan jeg få svar på det jeg spurte om? Får jeg det gjennom tollen? og jeg har hørt at man slipper og betale toll for varer under 200kr er det sant?
Vis hele sitatet...
Du får det ikke gjennom tollen, men ja. Tollgrensen er 200. Du har fått svar så det holder.
Trådstarter
3 0
Ok. Men sjekker tollen ALLE varer som kommer fra utlandet? går det an å få det gjennom tollen på en eller annen måte?

btw Tenkte også på
butterfly kniver
splitter kniver
kaste stjerner
kaste kniver

Kunne også tenkt meg et balltre
noen som vet hvor de selger gode balltre som funker bra til å slå ned folk med?
Sist endret av Tork1995; 6. april 2009 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Send mail til levrandøren om at de skal sette pakken til en gave eller om å sette ned den virkelige prisen. Er mulig det også går ann å merke pakka med "kjemikaler" så tørr sannsynligvis ikke tollerne å åpne den.


noen som vet hvor de selger gode balltre som funker bra til å slå ned folk med?

Skjerp deg litt da!
Mne lurte.. Om jeg f eks bestiller brass knukles derfra.. Og det blir stoppa i tollen.
får JEG som har bestelt noe PES da?
Neida, tollvesenet tror selvfølgelig alle som mottar ulovlige våpen er uskyldige og du vil ikke på noen måte få dette på rullebladet.

Er du dum?