Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8982
Sitat av murloc Vis innlegg
Men.. coop har jo allerede et system hvor du kan drikke øllen å si du ikke likte den å få ny, helt lovlig.. å hvorfor gjøre seg til kjeltring når de har et lovlig system?

Men jeg har god tro på at dette kan funke mange plasser.. er mange som sitter i kassen som er for umotiverte til å legge merke til slikt ..
Vis hele sitatet...

Titt litt rundt du

Ikke lov å drikke øl i- eller utafor butikken.

Hadde vært smart da..

Apropos spis gratis,

The real hustler har en epsido hvor de slipper unna et måltid på ca 80£.

Skal prøve og forklare:

Steg 1: To stk samarbeider. Nr. 1 kjøper bare en kaffe og blir sittende, han kommer inn senere i bildet.
Steg 2: Nr.2 kjøper et stort måltid og f.x vin. Noe dyrt..
Steg 3: Nr 1 ber om kvitering på kaffen.
Steg 4: Nr 2 spiser opp og før en kelner kommer og spørr om han vil ha kviteringen, så går nr 2 forbi n1 og de bytter kvitering. ( Ikke la noen se dette).
Steg 5: Nr 2 går bort til kassa og betaler for kaffen han aldri drakk.. lol. Han skulle beatlt mange hundre for det store måltidet og vinen.
Steg 6: Nr 2 forlater bygget, og stikker.
Steg 7: Nr 1 sier ifra til kelneren at han vil betale, men har fått feil kvitering ettersom kelneren tydeligvis også ser at det kunn står en kaffe der, ikke noe svært måltid. Kunden har alltid rett, derfor vil kelneren gi seg om du bare lager et jævla rabalder..!


Alt dette klaffer best om det er en stor resturant, så kelnerene ikke gjenkjenner nr 2 når han vil betale for den lille kaffen. Det er også best om nr 1 ankommer når nr2 nesten er ferdig med maten

Have fun!
Sist endret av Jazzin; 22. mars 2009 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jazzin: Jeg husker å ha sett deg jeg også. Veldig sniken måte å gjøre det på, men trenger nok litt trening. Syntes også å huske at de nevnte at dette fungerer dårlig i store resturanter, da det som oftest er kamera rundt om kring og kan da gjenkjenne (evt. se kvitteringsbyttet). Det var jo ikke en "stor" resturant de gjorde dette på.
nei, relativt liten kafe om jeg husker rett..

Men poenget er at du må snakke med en annen enn han/hun som var din ekspeditør.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
jeg gjør det simpelt, dog overp å tyveri igjen... jeg har med bag, og en kompis. stikker på spar, stapper to 5 litere med heineken i baggen, tar med en tredje, gir baggen til en kompis, kjøper en, og går ut derfra med 3 dette funker forresten best på spar
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvorfor akkuratt på spar?
Har blitt tatt for to drøye naskinger men fikk aldri noen anmeldelse
Sitat av El_idioto Vis innlegg
jeg gjør det simpelt, dog overp å tyveri igjen... jeg har med bag, og en kompis. stikker på spar, stapper to 5 litere med heineken i baggen, tar med en tredje, gir baggen til en kompis, kjøper en, og går ut derfra med 3 dette funker forresten best på spar
Vis hele sitatet...
Hvorfor stjele øl? Skal man drikke bør man også ha råd til det!
Sitat av Fattie Vis innlegg
hvordan skal du få inn kassa i butikken igjen uten å bli merka?:P De fleste butikker har jo kassa systemet ved ingangen til butikken. Og hvem i allverdens land og rike går ut i bilen for å så komme på att de har glemt å kjøpe noe uten å legge fra seg kassa i bilen!
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke nødvendig å ta med kassa inn igjen? Lever kassa på utsiden, gå inn uten kasse, hent ei ny kasse og vis frem kvittering...
Sorry, men ideen er jo som B3nd1k sier helt døfødt... 95% av alle som sitter bak kassa vil fatte misstanke og "trikset" ditt går åt skogen. Lykke til, men ikke se bort i fra at du blir anmeldt for forsøk på å stjele... Bedre lykke med neste genistrek!
Kiwi har jo sånn at man kan få varene som har gått ut på dato, og det var en mann på norges hærligste som hadde skrivd ned alle datoene, så hver dag så gikk han inni butikken og henta det som gikk ut på datao den dagen

gratis mat