Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2324
Open Beta på POTBS har begynt

Har lagd et Society (guild) på EU-serveren med faction Pirat. Kom og spill

http://www.meristation.com/v3/apuntate_beta_pirates.php

Get your betakey here :P Spansk side, klarer sikkert registrere dere allikevel.

http://download.eu.station.sony.com/...tallerSlim.exe

Her er installeren til spillet.

Send meg en PM eller msg Forconin Cesar ingame :P (Ja, jalla nick men måtte ha etternavn :/)
Sist endret av Forconin; 20. desember 2007 kl. 16:08. Grunn: Fiksa link
evt http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=11 for de som ikke takler spansk. Holder på å innstallere spillet nå
Må prøve dette her. Tar en tur innom.

Takk for tipset.
Hva er forskjellen på full og slim? Full er jo på ca 5GB.

Anyways, laster ned og gleder meg ^^
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Slim laster ned pakkene som trengs fra sony sine servere. Har visst vært noen problemer med Full-pakkene til tider.
Laster ned jeg å, ble invitert til closed beta men har ikke fått spillt pga ingen windows atm Håpe wine klarer å kjøre det
Lastet det nå og registrerte meg, men nå må den vist stå og oppdatere seg i en og en halv time... så får håpe det fikser seg litt fortere, har litt lyst til å prøve det nå!
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Hadde vært kult med en Guild/clan ting.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Already done Synderen.
"Black Death" er opprettet som Society :P
Spør meg om å få invite (må være pirat på EU-server)
Kan du si noe om spillet Forconin? Er ca. 1 time igjen for meg før jeg kommer på, men skulle likt å ha noen formeninger om hva jeg gir meg ut på
Elsker Age of Pirates, men det var så bugget at det var bare å kaste ut av vinduet. Håper dette ligner!
Sist endret av hedningen; 20. desember 2007 kl. 21:51.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Hm, virker ganske lax. Muligens litt ensformig til tider, men mye å gjøre. Kan plyndre eller drive med handel evt gjøre quests +++

Har ikke fått testa PvP ennå.

Tipper spillet er et par hakk artigere hvis man spiller i gruppe med noen tho. Bedre å være en 3-4 skip når man skal ta mange skip :P
open beta er ferdig den 1. januar da må vi kjøpe spillet
Oppdaterer nå, i'll be ready soon!
Sitat av hedningen
Kan du si noe om spillet Forconin? Er ca. 1 time igjen for meg før jeg kommer på, men skulle likt å ha noen formeninger om hva jeg gir meg ut på
Elsker Age of Pirates, men det var så bugget at det var bare å kaste ut av vinduet. Håper dette ligner!
Vis hele sitatet...
Kunne tenkt meg noe info om hva spillet går ut på jeg også ja.

Uansett, oppdaterer her
Tar det jæ***** lang tid for dere å oppdatere? Min tok en time, nå hoppet den opp til 3 :S
5GB nedlasting da, tar en stund det
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Utrolig dårlig grafikk i dette spillet, og det trekker også ned at alle i pirates of caribean-generasjonen hopper på lasset. No go for me
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jeg og hedningen driver og plyndrer ingame nå
Hvis noen vil være med send en tell så får du invite
Takk for tipset! Driver og laster ned nå..
Noen som spiller i dag?
spiller ikke i dag det er jo jul
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Kommer ingame igjen rundt andre/tredje juledag, juleferie nuh, Får ikke spilt det på laptopen.
Noen som vet om dette kommer til å koste penger i måneden når det kommer ut? :O
blir pay to play ja. personlig likte jeg ikke dette spillet, altfor mye "instance", føler det dreper opplevelsen med tanke på en "stor åpen verden"
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Ingame nå hvis noen vil spille. (Forconin Cesar) Pirat på EU-server.
Har et problem, lastet ned dette spillet og installerte, oppdaterte, fikk key, laget konto osv. Når jeg trykker på Play Game kommer det opp en feilmelding som sier at jeg mangler d3dx9_30.dll.

Andre?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Installer DirectX 9
Har DirectX 10.
Sist endret av karrage; 28. desember 2007 kl. 20:58.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Det har jeg og, men installerte fremdeles DirectX9
Uffda, 2 dager igjen av betaen og jeg har ikke somla meg til å prøve det enda

*Über rask installasjon*
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg spiller på Roberts (EU-ENG) og har akkurat startet en norsk society, Norwegian Anti-Pirate Association. Hvis du har lyst til å bli med send tell till Edward Bradford eller send ingame mail.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Nå som spillet er kommet ut; noen som har synspunkter? Har lyst til å teste det ettersom jeg digger piratsettingen og det ser lovende ut, men har bare tid til å holde på med ett MMO for tiden. Det står mellom dette, AoC eller fortsette med WoW (sistnevnte er vel egentlig utelukket).

http://www.gamespot.com/pc/rpg/pirat...sea/index.html
▼ ... over en måned senere ... ▼
er det fremdeles månedsbetaling? det står ikke noe om det på sidene lenger.
er det fremdeles månedsbetaling?