Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 7461
Sitat av Trommis
Dassene er fine de, men når det regner som faen renner alt overalt, og når det er tørt lukter det piss overalt uansett. Det ødelegger ikke festivalen uansett
Vis hele sitatet...
Uansett hvor jævli det regner eller lukter, så blir det en fet opplevelse!
var der i 2004 vi svømmte omtrent i gjørme, men vi hadde det jævli fett fordi om
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 8. april 2006 kl. 11:56.
▼ ... over en måned senere ... ▼
stuk og finne sopp på roskilde eller?
Sitat av freakmil
stuk og finne sopp på roskilde eller?
Vis hele sitatet...
vil ikke tro det skulle være et problem, gjelder bare å lete litt rundt og snakke litt med folk der
▼ ... over en uke senere ... ▼
yeah see u there!
Håper d blir like fint vær som ifjor!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Har bestemt at jeg skal dit... Hvem var det nå igjen jeg kjenner som skulle dit?
Og som virkelig har bestemt seg for at de skal dit, ikke bare går og fabler?
Bonjævel
Marjo's Avatar
Jeg skal! Billetter og alt er klart!
Jeg reiser sammen med flames, Kakcoo, Lee og Bugge herifra forumet.
jeg skal bo på vest campen.. blir digg med solvarm tuborg i den ene hånden og en feit en i den andre.. og kanskje til og med et aldri så lite frimerke? :-D
camp og tilgang til konsertene følger begge med i billettprisen aight?
Bonjævel
Marjo's Avatar
Sitat av Spider_gay
camp og tilgang til konsertene følger begge med i billettprisen aight?
Vis hele sitatet...
Ja, klart. *nihundreogsøttiåttetegn*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om det går busser til Roskilde fra Stavanger eller omegn?
Kan være d er bare rykter men en hadde skrevet i Gjesteboka på sia til Purified In Blood at dem skulle.
Dem alene haddde nesten vert verdt d for meg azz. Lenge leve de Homersåk hardcore gutta azz.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Noen plass i Roskilde man får kjøpt billige og greie tomannstelt (2-300,-) i eller nær Roskilde? Skal ha ca. 10-12 stk og kan ikke drasse med så mange fra Stavanger. Må være ganske sikkert ettersom det ville vært dumt om vi ikke hadde hatt noen telt når festivalen åpner. Reiser ned den 23.
Sist endret av magstr; 2. juni 2006 kl. 23:21.
Sitat av Chucky
Kan være d er bare rykter men en hadde skrevet i Gjesteboka på sia til Purified In Blood at dem skulle.
Dem alene haddde nesten vert verdt d for meg azz. Lenge leve de Homersåk hardcore gutta azz.
Vis hele sitatet...

her har du en link: http://roskilde-festival.dk/object.p...tter=P&code=45

de kommer de.
Sitat av bakkus
Har bestemt at jeg skal dit... Hvem var det nå igjen jeg kjenner som skulle dit?
Og som virkelig har bestemt seg for at de skal dit, ikke bare går og fabler?
Vis hele sitatet...
jeg har en roskildebillett til 1500 og en togbillett til 1300, telt og alt annet utstyr, men jeg er ikke heeelt sikker på jeg skal, kanskje jeg ombestemmer meg og heller blir hjemme og sover
jeg selger en bilett litt billigere enn originalprisen fordi noe kom i veien. kontakt meg om noen er interessert
vet ikke enda, hadde vært mere punch hvis noen band jeg hørte på kom ;D
Jeg og Silverkhan drar nedover sammen fra dette forumet. Gleder meg som et nyklekket marihøne egg
Sitat av magstr
Noen plass i Roskilde man får kjøpt billige og greie tomannstelt (2-300,-) i eller nær Roskilde? Skal ha ca. 10-12 stk og kan ikke drasse med så mange fra Stavanger. Må være ganske sikkert ettersom det ville vært dumt om vi ikke hadde hatt noen telt når festivalen åpner. Reiser ned den 23.
Vis hele sitatet...
jada, de selger telt i campen
Sier bare; PRIMAL FUCKING SCREAM! Hah! Blir lite rått, veit jeg.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Gjett om flybillett og festival-billett er årna 'a!
Jeg skal, jeg skal
kiminator's Avatar
Trådstarter
Nå er det 13 dager igjen. Håper været blir like bra som i fjor, da kommer det til å bli en sinnsykt bra festival! Gleder meg som en unge til julaften
Bare 10 dager til jeg drar nå :D
Noen som vet når de legger ut spilleplanen?
Må begynne å planlegge snart.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Noen som vet om det er mulig å komme seg med tog fra Oslo S til køben? Skal dra sammen med 4 andre, vi har billetter men hakke ornda oss transport nedover. Fy faen dette blir fett :P
Det skal visst være mulig det, søk på Die Bahn.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/que...newrequest=yes
Selv velger jeg å ta fly

Edit: Aldri har jeg sett så mange band jeg bare se på bandlista til Roskilde.
Sist endret av Nightblade; 14. juni 2006 kl. 20:22.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Noen som tar på seg jobben å mekke et skilt elns og ordne en nFF-camp?
http://www.weather.com/outlook/trave...opnav_business

været ser foreløpig ut til å bli bra.

Er masse bra band i år ass, gleder meg noe sinnsykt. bra band:
arctic monkeys (!!!)
death cab for a cutie (!!)
deftones (?)
deus (?)
bob dylan (?)
editors (!!!)
franz ferdinand (!!!)
guns n roses (!!!)
him (?)
kaiser chiefs (!!!)
kaizers orchestra (!)
killl (?)
morressey (?)
opeth (?)
phoenix (?)
placebo (!!!)
scissor sisters (?)
sigur ros (!!!)
the streets (!)
the strokes (!!)
tool (!!!)
roger waters (!!!)
wolfmother (?)
Oh shit! Var ikke klar over at Placebo skulle.. Synd jeg ikke får det med meg i år
Sist endret av Nimrad; 15. juni 2006 kl. 01:18.
Jeg gleder meg sinnsykt. Nå er det forresten utsolgt.
Det gjør ingen ting, for jeg har billett. Du kan slutte å bekymre deg, jeg kommer meg nedover.
Er d noen som har billetter til salgs???? plis selg til meg.

93609298
Spilleplan ute! Hva syns dere?

Søndagen skuffet meg litt... Arctic Monkeys og The strokes, Placebo og Franz Ferdinand samtidig? Jaja, jeg krysser fingrene for at de gjør konsertene sine relativt korte alle sammen, så jeg ikke går glipp av så mye.
Om nokon har ein ledig billett er eg svært intressert.

Bur i Bergen forresten om det er få dagar igjen.

Mail:
Mob: 48004408
Coheed & Cambria avlyste, de jævla hypokondrene! og Sigur Ros krasjer med Guns n, men ellers er alt knall og fall
Da er det bare å håpe på at været blir sweet! Om det blir det, så har vi en knalluke foran oss, folkens! Hørte igjennom mange av banda i går, og det er jævlig mye kult som skal spille. Må prøve å få med meg det her;

Animal Collective
Bola 8
Bob Dylan (om jeg gidder)
Free Hole Negro
Happy Mondays
Immortal Technique
Looptroop
Mad Caddies
Matisyahu
Pharoahe Monch
Opeth (om jeg er i humøret)
Primal Scream
Purified in Blood
Sigur Ros
Tech N9ne
Marcelo D2
Coldcut
Dalek (bare husk å være passe, ehem ... "borte" på det her, og følge med på videoene, hehe)
Fat Freddys Drop
Thåström
Tool
Two Gallants
Why?

Setter meg på toget mot Oslo i dag, vender snuta mot K-Town på torsdag. God festivæhl!
Hvis noen kjenner noen som ikke skal, evnt har billetter til overs er jeg veldig interessert i å kjøpe. Jeg skulle gjerne hatt 2, men 1 funker det også.

Kontakt meg gjerne på pm, mail eller tlfnr:
47633394
Nå har det seg sånn at det er meldt regn fra søndag til torsdag. Vil bare oppfordre alle som skal ned til ikke å la dette ødelegge for festivalen! Husk MASSE sokker, og GODT regntøy.

ROCK ON!
Fisser fisser! Roskilde festival fisser!!

Regn er så sjov ..
Noen som har tatt bilder fra festivalen? Konsert bilder o.l.? Post dem
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Bildene er tatt av Lee.

http://lee.sinnsyk.net/Roskilde%2006/
Årets festival var herlig, litt uheldig med været de første dagene, men når musikken jomet over høytaler annlegene så tittet også solen frem..

Er det noen som har bilder fra Guns n Roses konserten??

Vet at "Tjallis" fikk tatt mange bra bilder, post de her så fort som mulig og gi meg en pm =))))))
Halla, Tjallis her ;P

Sitter og etterbehandler bildene litt nå, skal slenge de opp ASAP!

URL kommer.
Allright. Kort oppsummering av stæsjet jeg så;

Onsdag
Purified in Blood - Hva skal man si? Fett live. Bra med trøkk. Litt vel mye harry-gimmicker, men metal-band liker det vel sånn.

Torsdag
Barra Head - Det her var litt kult. Duo med kontrabass og stortrommer, med mer.
"Guns n' Roses" - Hørte de tre første låtene før jeg gikk. Pinlig lite trøkk. Var som å se et helt greit coverband. Kjedelig.
Clap Your Hands Say Yeah! - Like irriterende live som jeg hadde forestilt meg. Han vokalisten høres ut som et villsvin i havsnød med barberblader i stumpen og fire kilo spliff innabords.
Sigur Ros - Var altfor fullt da jeg kom (grunnet forsinkelsen av Axl & Co) til at jeg gadd å se mye. Fine de låtene jeg så. Knallbra liveband.
Track 72 - Det her var fett. Hip-hop med mye fet scratching.

Fredag
Birdy Nam Nam - Fire dudes fra Frankrike med maaad skills på turntables. Sjukt fett.
Matisyahu - Skuffa litt, egentlig. Litt for mye kjedelige partier, ikke så jævlig mye innlevelse på scenen heller. Beatboxinga var dog helt killer!
Fat Freddys Drop - Ska/House/Soul-greier. Jævlig kult, egentlig, men litt for slackt til at man kommer i partyform av det. De gode skalåtene er sjæf.
Bob Dylan - Plankekjøring. Var ingenting å se, egentlig. En gammel mann og et band som stod stille og spilte låter alle hadde hørt.
Marcelo D2 - Wow! Det her var faenmeg fett. Blandings av hip-hop, reggae, funk, samba og gudene veit hva. Mye sjuk dansing på gang.
Dälek - Shit, så jævlig bra! Mørk og stemningsfull hip-hop. En av de beste konsertene i år. Skulle ønske de hadde spilt de sjuke animasjonsvideoene samtidig.
Looptroop - Smekkfult telt. Plankekjøring igjen. Promoe og Co kan lage show.

Lørdag
The Ex - Straight-forward punk-rock. Helt greit.
Four Tet - En dude med en sampler (Kieran Hebden) og Steve Reid på trommer. Jazzy stuff. Jævlig kult.
Immortal Technique - Fett nok. Ble jævlig liv i teltet, og mannen har mye bra å komme med, men enkelte låter har jæææævlig kjipe beats (for å sitere Technique selv; "hip-hop shouldn't be about the beat, it should be about the lyrics", eller noe i den gata).
Primal Scream - Overraska meg at de klarte å kicke så mye ass på Orange. Driiiitfett! En av de beste konsertene.
Two Gallants - Ganske kult. Blir litt lei av de dystre låtene. Gladlåtene er de feteste.
Thåström - Vi så bare to-tre låter, de var jævlig kjedelige.
Tool - Fyyyy faen! Jeg er ingen typisk fanboy, men fyttihelvete, sjuukt bra. Definitivt den beste konserten i år. Lys/Lyd/Bilde-show utenom det vanlige. Uten tvil en av de beste konsertene jeg har sett noensinne, om ikke DEN beste.
George Clinton Parliament / Funkadelic - Kaoskonsert, spør du meg. Mye fete enkeltprestasjoner innimellom, og jævlig mye fet dansing blant publikum, men jeg fikk aldri helt taket på denne.
Pato - Tidligere Furillo-frontmann med band. Jææævlig rått. Mye punk-rock, endel hip-hop, og endel ska/rocksteady. Covra Sound System av Operation Ivy og gjorde kvelden komplett!

Søndag
Mad Caddies - Litt kjedelig, egentlig. Mye bedre på skive. Også spilte de faen ikke Distress engang, tosker.
Killl - De hadde liksom 30-40 sekunder av hver låt som var grisefet, men så blabra de seg ut i noe impromøl som bare var jævlig kjedelig i hver eneste låt.
Wolfmother - Noen som sa Black Sabbath? Fett nok.
The Strokes - Zzzzz. Fy, så forferdelig kjedelig det bandet her er.
Coldcut - Jungle/DnB/Dub-stæsj. Fett deluxe. Ble litt slitsomt i lengden, men komboen av lyden og bildene på skjermene var fett. Sikkert helt apekult for de som hadde putta i seg noe E.
Hatesphere - Thrashy metalcore-stuff. Ganske kult.
Animal Collective - Artsy rock i gate med Manitoba. Ganske kult, men kjedelig i lengden.

Knallfet festival!
Sist endret av AnaMorph0s|s; 5. juli 2006 kl. 01:19.