Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 554
Anonym bruker
"Ergerlig Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en sukkerklump med lsd liggende i mørket med 2 lag med folje rundt (slik jeg fikk den) kjøpte 2 stykker for sikkert 3 måneder siden og har kun brukt en å hadde en fantastisk opplevelse. Ligger nå å funderer over om den andre klumpen blir å funke på samme måte eller om det at den har stått så lenge kanskje har endret den? Og er det noen risks med tanke på psyken ved å ta lsd egt sånn er det en mulighet at man blir helt grøt om man gjør det igjen?
Mørkt lufttett og kjølig så kan det stå åresvis. Ikke stress
Sist endret av Astro Man; 20. oktober 2023 kl. 00:07.
Jeg fikk funk, om ikke full virkning, av en lapp som hadde liggi i kjøleskapet i over to år så sukkerbiten din funker nok helt som den skal!
Det er ikke stor sannsynlighet for å bli helt grøt i hodet av å ta lsd to ganger med noen måneders mellomrom, men det kan gå dårlig om man tar det jevnlig eller i veldig høy dose. Jeg kjenner til flere som det klikka for og som fortsatt er alvorlig psykisk syke resten av livet pga psykose som bruk av psykedelika utløste.
Kjør på, du merker ingen forskjell på doseringene hvis disse var like ved påføres