Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 32697
Eller så kan vi la denne stå åpen. Denne tråden er gammel ja, derfor er det flere av metodene som ikke funker. Kan ikke vi bare skape liv i denne tråden igjen da?

Jeg er ihvertfall veldig spent på om den at du holder igjen luka, får pengene igjen, og kjøper enda en brus, slik at du har 2.

Any1?
Sitat av makaroni
Eller så kan vi la denne stå åpen. Denne tråden er gammel ja, derfor er det flere av metodene som ikke funker. Kan ikke vi bare skape liv i denne tråden igjen da?

Jeg er ihvertfall veldig spent på om den at du holder igjen luka, får pengene igjen, og kjøper enda en brus, slik at du har 2.

Any1?
Vis hele sitatet...

Den funker på noen maskiner, men de fleste er fiksa slik at du ikke får penga igjen...
tror den metoden med å holde igjenn skal funke på de som har sån rulleband inni seg! kan de ikke bare finne opp en cola automat som ikke voldtar brusa før den spyr den ut?? men hadde vert kjekt om noen hadde noen metoder som de veit funker i dag!?
Graia er at dem har setti inn en sensor, Om du skal ha ut to brus, Så sender de den ene ut så føler sensoren at en brus er godt ut og da slutter båndet og rulle.
eller en gratis..
hvis du holder igjen den ene flaska til den andre er kommet bortig den første så tror sensoren at begge flaskene er en flaske...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gamle norske 5-øringer fungerer, legger du på en får du gratis brus=) Fungerer som gratis-palett eller hav det nå heter =P Har tømt mange automater ved å gjøre dette=D
Linken virker ikke
Sitat av Latterkongen
Linken virker ikke
Vis hele sitatet...
Jeg tror det muligens kan ha noe å gjøre med at den er 2-3 år gammel. Er ikke sikker altså.
Sitat av thomaseh
jeg og noen kompiser har gjort de greiene med passord optill flere ganger. og da har vi satt prisen til 1 krone og kjøpt oss 1 cola hver også satt opp prisen igjen for at cola ikke skal tape penger. hehe. det er morsomt og en smart måte og få billig cola. men det er noen som tar den brutale måten også:
Henter en baufil skjærer opp en pinne som står ned til skapet og fisker ut cola. dette skjer minst 3 ganger i året
Vis hele sitatet...
hvordan fant du ut passordet?
Jeg har prøvd nå, har 2 forskjellige her jeg bor, en gammel en ny, det gikk på begge, men to for en trikset går bare på Glassmaskina ;D
Jeg prøvde det på brusautomaten inni elkjøp på alanbru i oslo :P ved kassa. kassetedama så rart på meg men who cares. Det som skjedde da er at jeg ble eid rett og slett. jeg hold for hart osv men pengene kom aldri ut mens colaen lå på båndet men heldigvis så var det en 10 kr på bakken lol! så jeg bare brukte den
-_-
Det "trikse" der går nesten ikke på noen lenger.
Jeg og noen venner har prøvd mange, men det funker ikke. Så ikke gidd å prøv en gang
c",)
▼ ... over en uke senere ... ▼
hah, hadde en slik automat på skolen.. lurer på hvorfor den var tom 80% av tiden (a) gikk 2 uker før de innså at vi tuklet med den
må testes ut dette her, men som mange whiner om er at de bare kan se error, lengre ned står det at error skal det nemlig stå pg at du må trykke på knapp nummer fire for å ta bort error og komme til debug menyen.

Som jeg har oppfattet det ivertfall.
Sry for dobbeltpost men jeg kunne ikke edite.

Ja funka fett å komme inn i debug menyen til cola maskinen, skal teste å endre prisene, det var en bonaqua maskin men tydeligvis samme driten.
Virker 4231 koden på de automatene ved Colusseum som selger brus for 10kr? De er jo aldri bevoktet og er heller ikke inni noe bygg.
http://www.scannernytt.net/phpBB3/

her er en lans dekkene side med frekvenser for helle landet
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det samme kode på disse nye automatene, eller hvordan funker dette?
Kodene er vel eventuelt delt inn i distrikter/fylker e.l?
Dette gjelder ihvertfall brusmaskinen på Bodin VGS i Bodø.. Noen her som vet hva koden til den er, eller eventuelt kan være?

Takker på forhånd for eventuelle svar
▼ ... flere år senere ... ▼
unytig kunska er alltid gøy men lite aktivitet her inne da noen som har noen koder eller triks som faktisk kan virke som er opp to date eller?
Stemmer for at vi får liv i denne igjen!
Men triksene fungerer vell ikke lengre? Husker at vi sparket maskinen fra siden og penger datt ut under den :P
Noen som vet om 5-øringer og sånt fungerer? Har en hel sparebøsse etter bestefar med masse gamle mynter