Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1225
Hvor mange mg inneholder 1 dråpe med Clonazolam, av den typen som selges på det norske mørke nett-forumet? 0.25 mg? 0.5 mg?
R.i.p 23.04.2021
125-150ug pr dråp. 0.012 - 0.015

Og det står beskrevet i trådens hans om hvor mye det er pr dråp
Sist endret av Tarm; 9. oktober 2020 kl. 20:16.
Litt rart da at jeg sovner etter bare 5 dråper. Umulig å holde seg våken.
Mens med Rivotril kan jeg ta 2 mg og bare bli litt avslappet.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Defending Vis innlegg
Litt rart da at jeg sovner etter bare 5 dråper. Umulig å holde seg våken.
Mens med Rivotril kan jeg ta 2 mg og bare bli litt avslappet.
Vis hele sitatet...
Ikke ta det ille opp, men bro du er på bærtur. Fikk du ikke med deg essensen i hva Tarm skrev over her?

Clonazolam er svært potent. Likheten mellom Clonazolam og Clonazepam (Rivotril) er mest stavemåten, og at bruksområdene er noenlunde like (som nesten alle benzodiazepiner).

I og med at Clonazolam er såpass potent, er det ofte ansett som et mer uforutsigbart benzodiazepin (resultatet av feildosering eller overdosering).

Sitter du med en oppløsning som inneholder clonazolam, vil jeg oppfordre deg til måteholdenhet. Vent ihvertfall et par timer om du skal redosere om du mangler effekt.

Sannsynligheten for at du er rusa uten å "merke det", og at du kommer til å lide av hukommelsestap er større enn at du ikke er rusa.

Ta vare

Edit: Vet du ikke styrken på noe du har fått i posten fra darkweb? Da ville jeg spurt selger. Krystallkula mi er utydelig, så det er vanskelig å spå hvor mange ug/mg per ML eller dråpe du har fått.
Sist endret av Taert; 9. oktober 2020 kl. 23:17.
R.i.p 23.04.2021
Clonazolam og flubromazolam er de 2 sterkeste benzoene som finnes, som er aktive på bare 50ug .. du risikerer evige senskader som angst og hodeskader på så lite som bare 3mg utover en 24timers periode. Kansje gjøre lit research neste gang før du puter i deg?
Sist endret av Tarm; 9. oktober 2020 kl. 23:30.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 drop tilsvarer litt i underkant 2mg rivotril. meget potent, så vær forsiktig.
R.i.p 23.04.2021
Første gang jeg testa clonazolam tenkte jeg også at hey dette er sikkert bare oppskryt pisspreik. Så klinte til med 4 dråper..sov i ca 33timer ,våknet med hele leiligheten rasert. Flere anrop til 112 og Amk sentralen og har absolutt null minne om hva som hendte de 30-40is timene jeg var borte.tok enda 6 dager etter dette før jeg følte meg frisk i hue igjen og fikk sove normalt. Hvert og leke med?
Sist endret av Tarm; 9. oktober 2020 kl. 23:38.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Clonazolam og flubromazolam er de 2 sterkeste benzoene som finnes, som er aktive på bare 50ug .. du risikerer evige senskader som angst og hodeskader på så lite som bare 3mg utover en 24timers periode. Kansje gjøre lit research neste gang før du puter i deg?
Vis hele sitatet...
kan du utdype hva typer hodeskader benzo kan påføre en person?
snakker vi permanente hodeskader eller midlertidige?
jeg er forsåvidt klar over de midlertidige skadene; blackout, drittsekk, rampestreker, slosskamper osv.
R.i.p 23.04.2021
Paradoxical reactions to benzodiazepines such as increased seizures (in epileptics), aggression, increased anxiety, violent behavior, loss of impulse control, irritability and suicidal behavior , These paradoxical effects occur with greater frequency in recreational abusers, individuals with mental disorders, children, and patients on high-dosage regime.

Benzodiazepine discontinuation is notoriously difficult; it is potentially life-threatening for individuals using regularly to discontinue use without tapering their dose over a period of weeks

Og siden clonazolam går på alle benzo reseptorene samtidig så er det ekstra ille . Masse psykiske reaksjoner også man kan få ,burte sjekke lit ut på reddit erfaringer.mye vilt
Sist endret av Tarm; 10. oktober 2020 kl. 00:00.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
her snakker du om langvarig bruk med brå avslutning.
trapper man ned sakte med valium er disse symptomene du lister opp mye mildere.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Tarm Vis innlegg
Paradoxical reactions to benzodiazepines such as increased seizures (in epileptics), aggression, increased anxiety, violent behavior, loss of impulse control, irritability and suicidal behavior , These paradoxical effects occur with greater frequency in recreational abusers, individuals with mental disorders, children, and patients on high-dosage regime.

Benzodiazepine discontinuation is notoriously difficult; it is potentially life-threatening for individuals using regularly to discontinue use without tapering their dose over a period of weeks

Og siden clonazolam går på alle benzo reseptorene samtidig så er det ekstra ille . Masse psykiske reaksjoner også man kan få ,burte sjekke lit ut på reddit erfaringer.mye vilt
Vis hele sitatet...
Reddit er vel en av de aller dårligste kildene til informasjon man kan bruke.

Paradoksale virkninger av benzoer er godt kjent, men ikke vanlig med mindre mengdene er ganske sportslige eller man blander med f.eks alkohol.

Hodeskader er ikke vanlig. Du kan selvsagt skade deg, få juling eller falle om du tar for mye eller oppfører deg som en idiot.

Abstinens er noe annet, det kan ofte gi kramper og andre fæle symptomer og kan i ekstreme tilfeller være dødelig. Sitter du med et voldsomt forbruk og "plutselig" er tom, så legg deg heller inn på avgiftning.

Du skriver "alle benzo resepter samtidig". Kan du utdype og henvise til kilder, eller er dette kun oppgulp fra noe du har lest på reddit?
Sist endret av Taert; 10. oktober 2020 kl. 00:08.
Sitat av Taert Vis innlegg
Reddit er vel en av de aller dårligste kildene til informasjon man kan bruke.

Paradoksale virkninger av benzoer er godt kjent, men ikke vanlig med mindre mengdene er ganske sportslige eller man blander med f.eks alkohol.

Hodeskader er ikke vanlig. Du kan selvsagt skade deg, få juling eller falle om du tar for mye eller oppfører deg som en idiot.

Abstinens er noe annet, det kan ofte gi kramper og andre fæle symptomer og kan i ekstreme tilfeller være dødelig. Sitter du med et voldsomt forbruk og "plutselig" er tom, så legg deg heller inn på avgiftning.

Du skriver "alle benzo resepter samtidig". Kan du utdype og henvise til kilder, eller er dette kun oppgulp fra noe du har lest på reddit?
Vis hele sitatet...
Tror han mener at det er en full agonist, og ikke partiell agonist. Jeg kan veldig lite angående hvilke benzodiazepiner som er full agonister og ikke.

https://sml.snl.no/partiell_agonist
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Passiv Vis innlegg
Tror han mener at det er en full agonist, og ikke partiell agonist. Jeg kan veldig lite angående hvilke benzodiazepiner som er full agonister og ikke.

https://sml.snl.no/partiell_agonist
Vis hele sitatet...
Riktig

Sitat av Taert Vis innlegg
Reddit er vel en av de aller dårligste kildene til informasjon man kan bruke.

Paradoksale virkninger av benzoer er godt kjent, men ikke vanlig med mindre mengdene er ganske sportslige eller man blander med f.eks alkohol.

Hodeskader er ikke vanlig. Du kan selvsagt skade deg, få juling eller falle om du tar for mye eller oppfører deg som en idiot.

Abstinens er noe annet, det kan ofte gi kramper og andre fæle symptomer og kan i ekstreme tilfeller være dødelig. Sitter du med et voldsomt forbruk og "plutselig" er tom, så legg deg heller inn på avgiftning.

Du skriver "alle benzo resepter samtidig". Kan du utdype og henvise til kilder, eller er dette kun oppgulp fra noe du har lest på reddit?
Vis hele sitatet...
Reddit var ment som et dypdykk i hvor dumme ting folk har gjort på clonazolam .ikke noe om skade effektene.. de finner du på psychonautwiki.
Sist endret av Tarm; 10. oktober 2020 kl. 11:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo rus er vel stort sett at man blir avslappet og trøtt..
Derfor der blir brukt mot søvnproblemer og angst blant annet.
Balnder du med alkohol derimot da kan alt skje.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville heller kanskje testet etizolam først.
Anonym bruker
"Sammen Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pyrazolam, fjerner all angst samtidig som du virker helt normal.