Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 998
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er innlagt på en klinikk for avrusning, korttidsenhet. Vet at thc, fart, brus og benzo vises på urinprøver men gjelder det også pregabalin (Lyrica)? Avgir prøver på mandager..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er innlagt på en klinikk for avrusning, korttidsenhet. Vet at thc, fart, brus og benzo vises på urinprøver men gjelder det også pregabalin (Lyrica)? Avgir prøver på mandager..
Vis hele sitatet...
Pregabalin er estimert at det går ut av urinet mellom 3-5 dager. Det spørs på hvilken dose du tok og hvor ofte.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Pregabalin er estimert at det går ut av urinet mellom 3-5 dager. Det spørs på hvilken dose du tok og hvor ofte.
Vis hele sitatet...
Men vises pregabalin på hurtigtestene som klinikkene tar?
De kan finne det jah.
De har alltid kunnet funnet pregabalin hvis de har lett etter det - men det haaar også blitt et preparat som flere forstår misbrukes og derfor er verdt å lete etter.

Host ; mitt tips er phenibut, smugle det inn i whatever og få fin fin nesten-lyr-funk, likevel bedre, det er en grunn til at de fleste av mine faste lyr blir gitt videre til folka mine.

Altså ; Dette var IKKE ment som oppfordring til å noe som helst, dette var fra et skadeforebyggende ståsted å unngå konsekvenser med urinprøver på noe som er, for noen, fyfy...

Jeg har sett pasienter bitt pælma ut av forskjellige rehabs fordi de sprakk - alle kunne sprekke, men når det kom mye shit på én gang så måtte ofte personalet la de som gjorde minst bra og mest blæh dra hjem.
Så ; ikke dra med deg medpasienter om du omgår lyr-greia, helt serr <3

Lyr er ikke det første de tester etter, med mindre det er på pasient som nylig har trappa av, eller hatt i systemet ved innkomst ++
Ikke noe lurt å prøve og lure systemet nei. Denne kommentaren trengte jeg ikke skrive siden den er unødvendig. Jeg ville bare nå 800 innlegg. Hurra for meg
Når jeg tok urinprøver for 4 år siden, så søkte de ikke etter Pregabalin. Mens urin-kjerringa var ute av rommet for å hente noe, så tok jeg bildet av arket (der det står hva de har muligheter til å søke etter, altså hvilket drug) og de søkte ikke etter det nei.

However, jeg har hørt at nå i "nyere" tider, så har hva de søker etter på urinprøver blitt oppdatert, og at Pregabalin har blitt flyttet fra et C preparat til B preparat, fordi mange folk har begynt å ruse seg på det. Så ut ifra hva jeg har hørt, så kan de krysse av for Pregabalin i de nye urinprøvene.

Så svaret er vel ja, det kan vises på de nye urinprøvene (hvis de tar og tester deg for ALLE drugs)
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker de kun hurtigtaster på avrusing? Sender de ikke inn til lab?