Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1347
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hører stadig advarsler mot dette, men samtidig er den eneste fentanyl-xanax relaterte døden jeg har hørt om knyttet til en flytende versjon. Hva tenker dere om ksalol på brett, tester dere hver pille? Hvor safe er egentlig disse øst-europeiske blisterne? Vet jo de blir ukritisk spist i hopevis I visse sirkler, men hører liksom ikke om slike episoder
Har aldri hatt problemer med ksalol det er min favoritt har hevet i meg et helt brett en gang med rund 400mg tramadol aldri fått problemer, er det ikke sånn at alt på brett er real deal?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Har aldri hatt problemer med ksalol det er min favoritt har hevet i meg et helt brett en gang med rund 400mg tramadol aldri fått problemer, er det ikke sånn at alt på brett er real deal?
Vis hele sitatet...
Nei du får enkelt kjøpt tomme pillebrett og falsk folie ,så pillepresse med stempel får man. Ganske dumt og tro at noe er the real deal med mindre su går og henter selv på apoteket
Anonym bruker
"Stø Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har ikke tatt overdose selv, men har fått fent xanax før. dealeren hadde en svær pose, ingen innpakking, så det var klar risiko.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har ikke tatt overdose selv, men har fått fent xanax før. dealeren hadde en svær pose, ingen innpakking, så det var klar risiko.
Vis hele sitatet...
Lettere å sende over grensa, derfor det ikke var med blister.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har ikke tatt overdose selv, men har fått fent xanax før. dealeren hadde en svær pose, ingen innpakking, så det var klar risiko.
Vis hele sitatet...
Skummelt. Merket du noe annerledes selv, eller nodda du ut og måtte «reddes»? Var det lenge siden? Og Var det bikkjebein?
Anonym bruker
"Stø Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skummelt. Merket du noe annerledes selv, eller nodda du ut og måtte «reddes»? Var det lenge siden? Og Var det bikkjebein?
Vis hele sitatet...
kjennes ikke ut som benzo nei, ble ganske likt de gangene jeg har tatt minus. ligger i en sky uten smerter og nodder med en veldig tilfredstillende følelse. jeg så at det var noe galt med de før jeg tok de, skjønte det kunne være noe på gang, så jeg begynte forsiktig. tok en med null effekt, så en som slo til kraftig. de var dårlig presset også, noen falt litt ifra hverandre. dette skjedde vel rundt mai/juni i år, var forma som ksalol, løse i pose.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fuck de har jeg spisr. Var de litt større en ksalolene?