Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1715
Hei har tatt en del vyvanse, prøvde med sobril for første gang kan få litt nerver av det. Og det funket bra, tar vekk de ubehaglige nervene. Så fornøyd til nå.

Men å blande er vel aldri bra sånn sett. Spm er som følger kan jeg ta så mye sobril jeg vil for å slippe edgen, og til nedturen? Eller er det noen skumle interaksjoner her? Tenkte det gikk greit siden sobril er temmelig mildt.

Håper på svar på nattestid!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på 30x2 om dagen aduvanz en på morgen og en halv 4 ca. Får ikke noe særlig nedtur, bruker seroquel for å sove, tar den time før jeg legger meg. Har blanda røykings og alkohol og benzo med aduvanz så tror det skal gå fint, så lenge det ikke blir for høye doser. Men hadde jeg vært deg så ville jeg tatt sobril til du merker at du kanskje får nedtur, så får du også sove godt.
Vil tro nervene roer seg hvis du får litt toleranse