Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 170246
hehe, godt gjort.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ikonene er på venstre side.



Det trengs 50 jerrycans for og fylle opp tanken på helikopteret.

Vis hele sitatet...
Haha ja venstre side. selvfølgelig :P

Og jeg mente for å få det i flyvende stand. Man flyr jo helst helikopteret nærmere en fuel-station.
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Haha! :P

Du holdte inne "W" ja? :P
Vis hele sitatet...
Sitat av Xernox Vis innlegg
Scroll - Engine On?
Vis hele sitatet...

Scrolla på MW men kom ikke noen alternativ som sa engine on..

Jeg holdt inne W uten at det skjedde noe
Game disconnected
pokemon's Avatar
Har et problem med battleEye, når jeg joiner en server, blir jeg kicka med feilmeldingen battleEye script restriction #40 finner ikke ut av det.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Har et problem med battleEye, når jeg joiner en server, blir jeg kicka med feilmeldingen battleEye script restriction #40 finner ikke ut av det.
Vis hele sitatet...
hmm virker som script misbruk? at de mener din id har brukt et script tidligere, eller at du bruker noe som ikkje er godtatt. Sett noen andre som har samme problemet på Google?
Sitat av thnitos Vis innlegg
hmm virker som script misbruk? at de mener din id har brukt et script tidligere, eller at du bruker noe som ikkje er godtatt. Sett noen andre som har samme problemet på Google?
Vis hele sitatet...
Sist eg blei kicka for dette var når ein server eg spelte på hadde problemer med at folk som kræsja bilar (eller berre kom borti noko slik at hjulet blei litt meir slitt osv) blei kicka for script restriction 40. Brukar du eit køyrety når du blir kicka?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Har et problem med battleEye, når jeg joiner en server, blir jeg kicka med feilmeldingen battleEye script restriction #40 finner ikke ut av det.
Vis hele sitatet...
Det er bare en bug, kan være server relatert, men ikke farlig annet enn irriterende. hatt det selv, men gikk over av seg selv.
Ny DayZ klan trenger medlemer!
Har en egen DayZ server og snart egen teamspeak server.

Send en PM om du er intresert.

Mvh. Snipart
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Snipart Vis innlegg
Ny DayZ klan trenger medlemer!
Har en egen DayZ server og snart egen teamspeak server.

Send en PM om du er intresert.

Mvh. Snipart
Vis hele sitatet...
Kjører dere fortsatt en liten rød skoda i Stary Sobor eller? Mener å huske å ha sett deg og et par andre der, når jeg misclicka med DMR'en min
Add Lassebunneh på skype,
Full gear AS50 etc spilt i 2 months (:.
Please vær enn klan der alle er over 16.
Hehe! Kjører ikke noe skoda vi nei. Har en buss og en pickup som vi kjører litt rundt i.

Vi har en god del loot vi også men en sniper til er alltid velkommen! Håper du er god
Jeg joiner gjerne Snipart, når jeg har tid selvfølgelig! En liten 140kg godsak blir min om et par dager <3
Noen som hvet noe om Dayz kommer ut uten og måtte betale for Arma 2 CO først?
Tror ikke det er bekreftet enda, men mener å hørt at det skulle komme før jul?
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Jeg joiner gjerne Snipart, når jeg har tid selvfølgelig! En liten 140kg godsak blir min om et par dager <3
Vis hele sitatet...
Hun må ha en fantastisk fin personlighet.




[COLOR="White"]Kidding[/COLOR]
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Hun må ha en fantastisk fin personlighet.




[COLOR="White"]Kidding[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det indre teller mest!


Neida, det er et blått beist jeg har gitt navnet yggdrasil.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Snipart Vis innlegg
Hehe! Kjører ikke noe skoda vi nei. Har en buss og en pickup som vi kjører litt rundt i.

Vi har en god del loot vi også men en sniper til er alltid velkommen! Håper du er god
Vis hele sitatet...
Tror du misforsto. En gang i sommer drepte jeg deg og et par andre i en rød skoda når dere kjørte gjennom Stary. Satt og idlet i Teamspeaken og hørte hvor dere skulle i omtrent en times tid før jeg sprengte bilen og naila dere alle fire med DMR'en min, så unmutet jeg mic'en og sa noe som at jeg hadde misclicka og accidently sprengt en bil. Husker en av dere skrek "SERR?? SERR?? SERRRRR?? SERRrrr???"

Sitat av 1nameless Vis innlegg
Noen som hvet noe om Dayz kommer ut uten og måtte betale for Arma 2 CO først?
Vis hele sitatet...
http://dayzgame.com/

Sitat av rolls Vis innlegg
Tror ikke det er bekreftet enda, men mener å hørt at det skulle komme før jul?
Vis hele sitatet...
http://dayzgame.com/

Sitat av 1nameless Vis innlegg
Noen Kilder`?
Vis hele sitatet...
http://dayzgame.com/
Skal det komme dayz mod til arma 3? hva syns dere om arma 3?
har akuratt kjøpt Dayz og bare lurer på hvilke servere som er bra å spille på? noen tips?
Da har det blitt DayZ (Combined Operations) for meg å! Gleder meg stort til å spille!

Hvilket spill skal jeg launche når jeg skal spille DayZ? OA eller Arma II?
Du skal laste ned DayZcommander. Derifra skal du bare joine en server
Ok, takk Arma II var da ferdig, og venter tolmodig på Operation Arrowhead! Blir desverre nedlastingen av det på hovedmaskina på søndag/mandag.
Jeg og en kompis leter etter en klan,
Vi har full gear og har spilt nesten siden release.
Sitat av steppyZz Vis innlegg
Jeg og en kompis leter etter en klan,
Vi har full gear og har spilt nesten siden release.
Vis hele sitatet...
Ikke stol på han!

Han "joina" klanen vår, etter 2 dager skjøt han oss i ryggen å stakk!
er dette spille gratis?
Sitat av aoe3123456789 Vis innlegg
er dette spille gratis?
Vis hele sitatet...
Nei.


[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
hvor får jeg kjøpt det?
Sitat av aoe3123456789 Vis innlegg
hvor får jeg kjøpt det?
Vis hele sitatet...
Steam/Gamestop/internett.
Da har jeg så smått kommet i gang med DayZ! Digger spillet så langt, merker veldig godt at jeg skal planlegge omtrent hva jeg gjør.. Så langt død tusen ganger, fordi jeg aldri fant noe våpen. Har funnet øks, men ikke nok bandage til å rette opp skader. Endelig funnet min første sniper, greit å ha, men skulle gjerne hatt en pistol også.

Si ifra om noen vil spille, føler meg litt alene i vennegjengen:/
Spiller aldri alene Er så utrolig mye større sjanse for å dø da.

Skulle gjerne ha spilt med dere, men i det siste har jeg ikke hatt motivasjonen til å spille DayZ..
Tror jeg får en buddy inn i dag hvertfall! Hvor mange er best å ha med i en squad? Hvis man er to er det jo lett å holde kontroll over at ingen dummer seg ut og reiser seg for eksempel når vi prouner. Eller er det best med fire og oppover?
jeg har kjøpt spillet nå, er det en clan jeg kan joine?

eller joine å spille med noen?

kan noen hjelpe meg med hvordan jeg skal installere og spille dayz?

fikset det nå
Add lassebunneh på skype.
Er 18 år og har full gear på dayz, spilt i noen månder nå
Hei
Jeg er på utkikk etter en klan/"gruppe" som jeg kan bli med i. Hvis jeg skal nevne noe ved meg selv så vil det være at jeg har spilt DayZ fra juli, men hittil overlevd på egenhånd. Kun noen få tilfeller der jeg har samarbeidet med andre spillere. Jeg vet det meste ved dette spillet(strategi og manøvrering) så klarer meg godt på egenhånd ;D
Håper på svar.
w3meik: Jeg skal hyle ut til squad-leder'n
Takker for det
Noen som spiller dayz-lingor island?
Hei, jeg leter etter en klan/gruppe å spille

med PM meg
Hei
Jeg ser etter en klan eller gruppe å spille med siden det er mye mer spennende å spille med andre spillere en alene:)
Jeg har spilt ca. en ukes tid nå og overlevd noen dager nå:)
(sett en del youtube videoer som har hjulpet mye)

Håper på svar:)
Hello.

[GitM]Ghillies in the mist, er en Europeisk clan som nå har startet opp egen server. Lingor Island.

Alle freaks er velkommen.
Serveren er alltid overvåket av Admins og så og si hackfree. Good restart syklus og max vehicles.

Søk på GitM ingame browser eller ip; 94.242.227.234, Port; 2312.
Sitat av Gamer2231 Vis innlegg
Hei
Jeg ser etter en klan eller gruppe å spille med siden det er mye mer spennende å spille med andre spillere en alene
Jeg har spilt ca. en ukes tid nå og overlevd noen dager nå
(sett en del youtube videoer som har hjulpet mye)

Håper på svar
Vis hele sitatet...
Du kan sikkert joine meg og en kompis? vi er 2 atm men en kompis av oss prøver og fikse dayz. begge vi to har langt over 500 hours played

atm har vi lastebil, og bil skal skaffe heli i kveld

Sitat av Oatre Vis innlegg
Da har jeg så smått kommet i gang med DayZ! Digger spillet så langt, merker veldig godt at jeg skal planlegge omtrent hva jeg gjør.. Så langt død tusen ganger, fordi jeg aldri fant noe våpen. Har funnet øks, men ikke nok bandage til å rette opp skader. Endelig funnet min første sniper, greit å ha, men skulle gjerne hatt en pistol også.

Si ifra om noen vil spille, føler meg litt alene i vennegjengen:/
Vis hele sitatet...
Du kan få joine meg og kompisen min? freaks er alltid velkommne!
Sist endret av Benjy; 7. oktober 2012 kl. 16:42.
Hei, så innlegget ditt I forumet og lurte på om det fortsatt er plass til enda en
La en request etter gruppe litt før I den tråden.
Er 18 selves og har spilt en god del som nevnt I poster min.
Hvordan er taktikken deres?

W3meik
Noen som hvet når dette kommer ut som eget spill?
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Noen som hvet når dette kommer ut som eget spill?
Vis hele sitatet...
De har sagt før Jul.
har du noen kilder?
Sitat av Benjy Vis innlegg
Du kan sikkert joine meg og en kompis? vi er 2 atm men en kompis av oss prøver og fikse dayz. begge vi to har langt over 500 hours played

atm har vi lastebil, og bil skal skaffe heli i kveld



Du kan få joine meg og kompisen min? freaks er alltid velkommne!
Vis hele sitatet...
kan du PM meg?

Sitat av Benjy Vis innlegg
Du kan sikkert joine meg og en kompis? vi er 2 atm men en kompis av oss prøver og fikse dayz. begge vi to har langt over 500 hours played

atm har vi lastebil, og bil skal skaffe heli i kveld



Du kan få joine meg og kompisen min? freaks er alltid velkommne!
Vis hele sitatet...
kan du pm meg siden jeg får ikke pm deg?
Benjy kan eg også joine? Eg har et par dagers erfaring fra før av
Sist endret av Xtra; 10. oktober 2012 kl. 10:40.
Noen som spiller på Lingor Island`?