Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 949
Driver og prøver ut litt om dagen. Er ikke mye jeg får tid til men, drar ut klokken 7 og komme hjem 21:15.... :/

Jeg vet bildet er litt skjevt...eller øynene, noe er det, men jeg vet det Det er endret på min versjon, men den dataen kommer jeg ikke til på en stund så legger ut dette.

http://bildr.no/thumb/286402.jpeg
Sist endret av tafsern; 13. november 2008 kl. 08:43.
Synes du har sånn helt greie idèer, men personlig liker jeg bildene du ikke har overpimpa i photoshop ;b
Sitat av goillum Vis innlegg
Synes du har sånn helt greie idèer, men personlig liker jeg bildene du ikke har overpimpa i photoshop ;b
Vis hele sitatet...
Ich vet....men må pimpe iblant også, det er jo litt moro
Billedteknisk helt greit, syntes ikke det gjorde noe at øynene var noe på ulinje. I det heletatt syntes jeg idèn var ganske god, har selv sansen for den type bilder. Så for min del var dette bildet veldig bra, selvom det er veldig individuelt hva folk kaller kunst, vil jeg definerer det som det.
Syns bildene skulle vert litt mørkere. (De som er inni munnen)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Godt innspill fra fulloggal.. Det er greit at ting er photoshoppet i hue og rævva, men det er mye kulere når det ser "realistisk" ut. Ikke nødvendigvis fordi det hadde latt seg gjøre i virkeligheten, men gjennom lys og skyggeforhold, DoF, og kanskje med litt mer variasjon (andre bilder) som spilte mer på at det var inne i munnen på ett annet menneske..
Er det bare meg som blir forstyrret av at bildet faktisk ER i det gyldne snitt? Blir helt susete i hodet av å se bildene i munnen hennes samtidig som hun er til venstre i bildet. Personlig ville jeg ha likt om hun var midtstilt i bildet.
Sitat av MuMFy Vis innlegg
Er det bare meg som blir forstyrret av at bildet faktisk ER i det gyldne snitt? Blir helt susete i hodet av å se bildene i munnen hennes samtidig som hun er til venstre i bildet. Personlig ville jeg ha likt om hun var midtstilt i bildet.
Vis hele sitatet...
Jeg syns det ga en kul effekt jeg, men det kan være det bare er meg
Enig med MuMFy, ellers fet bilde.
Syns også at hun kunne dekket tennene med lappa slik at tennene ikke var synlige, tror det hadde blitt fetere.
Sitat av Evelen2 Vis innlegg
Enig med MuMFy, ellers fet bilde.
Syns også at hun kunne dekket tennene med lappa slik at tennene ikke var synlige, tror det hadde blitt fetere.
Vis hele sitatet...
Det er jo nesten en positiv effekt om man blir litt surrete i hodet, hehe. Takk for tips, alt lagrer seg i lillehjernen min og dukker alltid opp på neste shoot