Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 634
Igår avbestille jeg et hotellrom i Sverige. Pengene ble overført til kortet. Hun så at det tok opp til 2 dager før pengene vises på kortet. Er det noe sjanse å få dem i påsken? Siden det er overføring til Visa og ikke konto..
Spør banken
Elsa
Trådstarter
17 1
Bankene er stengt
Vist eg skal tippe så dukker det nok sikkert ikkje opp før etter påsken dessverre
Sitat av Elsa25 Vis innlegg
Bankene er stengt
Vis hele sitatet...
Du spurte ikke hun som sa det tok 2 dager?

Ellers er det jo bare å anta VIRKEDAGER som ikke er før tirsdag.
Elsa
Trådstarter
17 1
Det er litt andre regler med overføring til kort tror jeg
Om det går via Nets så har hverken hotellet eller banken kontroll på hvor lang tid det tar.
Bare sjekk nettbanken hver dag. Hvorfor har du det så travelt?
Sitat av Elsa25 Vis innlegg
Igår avbestille jeg et hotellrom i Sverige. Pengene ble overført til kortet. Hun så at det tok opp til 2 dager før pengene vises på kortet. Er det noe sjanse å få dem i påsken? Siden det er overføring til Visa og ikke konto..
Vis hele sitatet...
Det er her snakk om 2 bankdager, altså virkedager utenfor helligdag, lørdag, og søndag. Det er litt seint nå, men det er alltid tryggest å be om å få tilbakebetalingen kontant dersom man trenger midler akutt.
Sist endret av ketoDaddy; 4 uker siden kl. 12:12.