Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 766
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på urinprøver ift lappen, og kom selvfølgelig over en liten stein med heroin i en gammel jakkelomme...

Skal ta urinprøve mandag ettermiddag, og vurderte å røyke det i kveld. Det er veldig lite...

Er jeg safe til mandagen?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vent heller til etter prøven du
Vist du røyker den nå så er du mest sannsynlig clean til prøven, men du kan være max uheldig å slå ut på morfin så ville spart den til etter prøven. I urin: Morfin 2 - 4 dager, Kodein 1 - 3 dager, 6-monoacetylmorfin (heroinmetabolitt) 6 - 12 timer, men dette er på en måte ikke skrevet i stein for individuelle forskjeller på folk kan gjøre at man bryter ned stoffer kjappere eller senere enn folk flest. Det er med andre ord gambling å røyke heroin nå selv om du mest sannsynligvis kommer deg unna med det
Fem dager... Det kan være på grensen.
Sist endret av Arex_x; 22. juli 2020 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, også bare i tilfelle du ikke skjønte det så slår heroin ut på morfin og muligens kodein i tillegg til heroinmetabolitten.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
som de sier over, ja det er en sjans for at du slipper unna, men er det verdt sjansen å ikke slippe unna med det? jeg vil si det samme som tidligere, vent heller til etter prøven, så kan du kose deg med en 'gratulerer' for at du holdt på den! litt belønning for å tenke smart