Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1362
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å ta 4 Paralgin Forte og ca. 1g hasj.

Trygt?
Rusopplevelse?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen fare. Du merker ikke noe annet enn rusen fra hasjen
eg trur ikkje hasj er farlig å blande med noko som helst
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er trygt, men tror ikke du vil kjenne noe særlig av Paralgin Forte, blir bare bortkastet imo.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta de paralgin forte og kos deg med de, når det begynner og dabbe av fyrer du med hasj. Er vel den måten og kunne kose seg med både og isteden for og overkjøre paralgin formen med hasjen.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp , ingen problem . Joint øker effekten av Paralgin Forte men siden det høres ut som om du ikke har testet dette sammen før , forbered deg på å bli kvalm og kaste opp når du røyker. Det går kjapt over og du kan nyte effekten. De over her tar feil når de sier det ikke er noe poeng å ta det sammen, men komboen Paralgin først , så røyke ca 45-60 min etter inntak funket veldig bra for meg.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid gått bra me 3pf å joint men tar jeg 4pf kaster jeg ALLtid opp av joint