Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 770
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg skal ta peth prøve nå om to dager. Tar peth pgr av førerkortsak.. Hadde meg en kveld med ekstra høyt inntak uvisst med enheter og typ 8 øl ilp av to uker (kveldssol sommerøl) ..

Så lurer da på om dette kan bli forhøyet utslag siden jeg tok den fyllekvelden.. jeg har ligget på rundt 0,1 som er moderate inntakt, men da har jeg ikke hadd den ene kvelden hvor jeg tok av litt ekstra. Prøver å se litt i gamle tråder samt på st Olav sine sider og det er litt kloms å lese. Noen kan ha høyere peth enn andre (noe som er beskrevet som urettferdig på siden?!)

Og er det noe som kan inntas av detox som hjelper med å rense blod raskere for toxiner?
=)
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Peth prøve og en så kraftig fyllekule at det er uvist hvor mye som ble drukket og etterpå har du tatt deg en øl minst annen hver dag, det blir vel et utslag på prøven som er uheldig? Fremover er det kanskje smart å begrense drikkingen, slik at det ikke blir fyllakule, men at du stopper drikkingen når du er blitt brisen? Og det å ta øl flere dager på rad eller annenhver dag det går dårlig på peth prøver. En uheldig prøve over lang tid er neppe fullstendig krise? Kanskje noen kan si noe mer om hvor jevne resultater som kreves?

Er du avhengig av lappen? Om du ikke er det kan du jo bare droppe peth prøvene fremover og drikke så lenge og så mye du bare orker. Du må kjøre kollektiv men da kan du feste så hardt du bare vil. Hele tiden. Du sparer jo også penger til drivstoff, forsikring, bompenger osv så da blir det jo ennå mer penger du kan bruke på fylla. Om du ikke har maksimalt med lån på bilen blir det sikkert noen kroner til overs om du selger den. Kan fort feste noen uker ekstra da. Det er jo bare å velge. Enten feste og kose seg når en ønsker eller få tilbake lappen. Skal du ha lappen må du begrense deg, orker du ikke gå nykter så bare ta den helt ut og kjør på så hardt du orker.