Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1109
Hei! jeg har tatt Amfetamin på dagtid, i et par dager og stilnoct og Lyrica på kvelden for å få sove. Dette har hatt mottsatt effekt, og jeg lurte på om det er noen som kan si om jeg kan ta Valium istedenfor sovetablett, eventuelt sovetablett og Valium for å roe ned. Jeg er alt for høyt oppe, vil en valium hjelpe mot amf? Beklager retskrivning
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei! du kan ta en valium for å roe på nerver og slikt, funker flott uten å sende deg rett i søvn. valium hjelper ikke "mot" amf i den forstand at det motvirker amfetaminen, men den kan virke mot negative sideeffekter, er det jeg selv snur meg til om jeg kjenner at jeg har fucka skikkelig opp.

vil ta et lite øyeblikk her til å anbefale deg å være forsiktig med å blande forskjellig og spesielt da over tid. er bedre å respektere rusmiddelet og dens funksjon. skal ikke lyve på meg at jeg ikke har gjort samme selv, men merker på formen at jeg føler meg mye bedre nå som jeg unngår å blande med mindre det er for å oppnå en ønsket ruseffekt eller fordi det er absolutt nødvendig (f.eks. panikkangst på amfetamin). ekstra advarsel på å blande 'downers' som de kalles, da dette er en risikosport i seg selv.
Klimafiendtlig troll
Jeg har samme erfaring med stilnoct (uavhengig av amfetamin). Får jeg ikke sove på de, får jeg en merkelig oppførsel.

Er du veldig overjustert? Hvor mange valium har du? Har du noe annet å spe på med, f.eks seroquel, vallergan, zyprexa eller whatever?
Trådstarter
25 9
Er på vei ned igjen nå. Skal ikke bruke pepper igjen, håper jeg ikke får en for hard nedtur.... Jeg var ganske på vei opp, så det å ta en Valium roet sakene, gudskjelov. Jeg fik rare tanker, atferdsmønster og var ikke meg selv. Første gang jeg har roet ned med sovepiller, ikke å anbefale, hvis man ikke vil fremstå som et psykisk ubalansert naut dagen etter... Jeg har aldri hatt kontroll på dette med rus, og burde holde meg helt unna. Dog, med kroniske smerter og angst, så må jeg bare leve livet som et kompromi, og bare innse at jeg aldri kan bli den jeg føler jeg burde ha vært. Takker og bukker for svar, jeg begynte å bli noe stresset.....