Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 956
Har det NOE godt for seg iforhold til muskelavslappning osv å ta seg et par blå på en hviledag etter ei hard økt? Kjennes jo avslappende, men ER det avslappande på kroppen?
Ja, det er muskelavslappende, men å ty til Valium fordi du har trent hardt? Hva med å heller ta litt rolige økter?
Sist endret av Antidote; 20. juli 2020 kl. 22:03.
Er veldig bra for en stresset kropp, ja. Men å ta det etter trening, fordi.. trening? Vet ikke. Kanskje for å sove godt og restituere ekstra lenge. En sjelden gang.
Anonym bruker
"Redd Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på det har noen fysisk effekt på muskulatur med tanke på restitusjon og effekten av trening. Men jeg kan bli urolig og full av adrenalin etter jeg har trent, noe som ikke alltid passer så bra når jeg bare vil hjem å slappe av og koble ut foran TVen. Da hjelper det bittelitt med en beroligende tablett.
Hva med å trene feks tidlig på morningen? Da får kropp og sinn brukt hele dagen på roe seg. Valium er jo ikke sukkertøy akkurat. Mange som angrer bittert på at de startet et løp på valium.
Vil heller anbefale deg å ta en joint på kvelden etter trening. Det er magisk for restitusjonen.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke valium er bra for deg etter trening ofte, ville heller røykt god kvalitet weed for å roe ned musklene i kroppen viss du tenker gjøre det ofte.

Ellers har jeg hørt GHB er veldig populært blant trenings narkomane.