Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 978
Hvor lenge må du drive med Tramadol før du faktisk kan få abstinenser?
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Psykisk, fysisk eller begge?
Psykisk avhengighet kan skje veldig fort. Fysisk avhengighet skjer gradvis.
Sitat av SpeedBenzo Vis innlegg
Psykisk, fysisk eller begge?
Psykisk avhengighet kan skje veldig fort. Fysisk avhengighet skjer gradvis.
Vis hele sitatet...
Tenkte fysisk. Har brukt disse 2-3 ganger i uka i litt under en måned nå. Som oftest mellom 100-200 mg.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
To-tre ganger i uken vil du antagelig ikke merke abstinenser. Du kjenner vel det selv på de dagene i uken du ikke bruker? Bruker selv fast tramadol på grunn av kroniske smerter. Hvis jeg ikke tar en dag så kommer sprut avføring og influensa symptomer rimelig kjapt.
Sitat av Lima Vis innlegg
To-tre ganger i uken vil du antagelig ikke merke abstinenser. Du kjenner vel det selv på de dagene i uken du ikke bruker? Bruker selv fast tramadol på grunn av kroniske smerter. Hvis jeg ikke tar en dag så kommer sprut avføring og influensa symptomer rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner ikke til noe spesielt enda, men det slo meg sånn helt plutselig at jeg har begynt å drive med det i en god stund nå så begynte å lure..