Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1029
Jeg lurer på om WiFi på en X360 er stabilt? Jeg vurdere å skaffe meg wireless adapteren slik at jeg kan spille på nett uten å dra flere meter med ledning. Lest endel om folk osm detter ut o.l. Noen som har denne adapteren og kan fortelle litt om den?

Takker
er stabil hos meg. Den stopper aldri opp hos meg.

Så jeg ser ingen forsjell på den eller kabel. Jeg slapp selv å trekke 8 meter kabel.

Har og testet litt med streaming.har 54Mbps router.
Opplever ingen hakking/buffering ved bruk av streaming ifra pc.
Takk, da er det stor sjanse for at den kommer høyt opp på julegavelista Noen andre som har noen formening om den?
Den funker supert hos de 7 kompisene jeg kjenner som har 360

Har vurdert å kjøpe en selv mend det koster 699. litt dyrt
Daså, da ønsker jeg meg den til jul ihvertfall
Det finnes også en gratis metode hvis du har en pc ved din 360 Jeg bruker den. Har selv en starsjonær pc med WLAN som står ved siden av xboxen. Kobla til en nettverkskabel fra xbox til pc. opprettet en brotilkobling mellom LAN og WLAN kortet på pc'n og slo på xboxen. Fuker helt fint, men det finnes flere metoder vet jeg. Går selfølgelig an og bruke bærbar slik at du bare setter den ved xboxen når du skal på nett.
Orker jeg ikke å bruke tid på :P
Fikk WLAN adapteren i fjor til jul. Den funker fint og er helt stabil, så løp og kjøp
hvordan fungerer den med WPA kryptering da?
Husker PSP ikke støttet det for en stund siden
Den er helt stabil, og hadde det ikke vært for den måtte jeg strekt ut 15 meter LAN kabel hver gang jeg flytter xboxen ned for å spille. Når du skal velge nettverk søker den akkurat som på pc, du velger et nettverk, og hvis det er WPA kryptert må du skrive inn koden. Enkelt og greit. Koden trenger bare å skrives en gang, så husker xboxen den ... Anbefaler det hvis du flytter mye på xboxen eller har vanskelig for å bruke LAN kabel, eneste negative med den trådløse er prisen...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
funker som bare fy hos meg. har sexboxen ca 15 meter unna, og jeg har alltid knall signalstyrke og det funker gull og spille på live.