Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3592
Må bare gratulere nFF, som er en kjempeplass å bruke fritida si på Takk til crew og admins aom har gjort en kjempe jobb![color=red]<3<3[/color]

Mvh. Espen
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av P4un
Crewet er søte de også. Så det så.
Vis hele sitatet...
Crew er og har aldri vært søte, de er bare nazi.
nFF party, Svolvær, Lofoten, lørdag
ill be there.. :P
Opprinnelig postet av Maddy
Crew er og har aldri vært søte, de er bare nazi.
Vis hele sitatet...
Aldri naziet meg Eller.. jo den første posten min. Men om man blir offer for crewet, har man fortjent det.

Må legge til eppes_ sin kommentar: #nff er også en kjempeplass å bruke fritiden sin på
Du er min venn
niigu's Avatar
Er nok bare lille SpawN som er litt noob på forumet, han tror det er postcounten som avgjør om man er nyttig på forumet eller ikke!

Uansett, gratulerer nFF! Dette er tøffe greier. Heia Norge!
Opprinnelig postet av Maddy
Crew er og har aldri vært søte, de er bare nazi.
Vis hele sitatet...

Slem du. Vi har en feminin side vi også, må De forstå.
Gratulerer til nFF!

og gratulerer til nso og iblis som har holdt skipet sammen på godt og vondt. dette går bare en vei, og det er oppover.
gratulerer så meget. det er alltid spennende å surfe innom nFF, spesielt å se hva rare folk som blottlegger seg selv på galleriet.
hnn er egentlig ganske greit at forsvant men savner litt de gode relasene som var å finne her, men maset som kom etter på var noe dritt. så egentlig gikk det jo opp opp.

men disse postene som kommer nå er vell ikke prima kvalitet poster.

*sprang opp i klasserommet som jeg allerede var 10min for sein i*
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av IvIoyner
Slem du. Vi har en feminin side vi også, må De forstå.
Vis hele sitatet...
Da er du unntaket
Syns crew er akkuart passe strenge jeg, er det noen som oppfører seg som noen 14iser gjør de noe med det