Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1141
Jeg og en kompis tenkte å dra dit for første gang nå i december.
Er det mye mindre turister og en fin tid å dra?
Er dewallen stengt eller holdes det åpent men mindre folk etc
Setter pris på tips om tips for hotell, coffeshops, generelle tips etc
Nesten alle land har mindre turister på vinteren med mindre det er kjente ski plasser som for eksempel alpene. Så det burde gå.

Tips om hotell og sjapper finner du med å bruke søke funksjonen her, amsterdam tråder finnes det nokk av.
Pass på lommeboka di. Alle er ute etter pengene dine. Alt koster penger.


Anbefaler å airbnb utenfor Amsterdam og ta tog inn. Blir en hyggeligere/roligere bo opplevelse da.
Rinkebysvorska‘n
Sjekk ut menyer på nettet og finn ut på forhånd hvilke coffeeshops du vil handle på i Amster - så stikker du derfra 1-2 dager etter. Da slipper du det som Jerna mente, det er forsåvidt riktig. De Wallen er katastrofe, holder med en natt så har du opplevd det.

"Easy times", "Terps army", "The plug" er tre coffeeshops de anbefaler for godis-weed akkurat nå (r/amsterdaments). Jeg kjøpte mest brunt da jeg var der, har forsåvidt skrevet masse om Nederland før, bruk søkefunksjonen. Men kan anbefale "Overkant Hortus", "Johnny", alle som selger Amsterdam genetics. The Stud er favoritten men det er langt fra sentrum.

Haarlem skal være bra, ellers kan jeg personlig anbefale Utrecht på det sterkeste, mye hyggeligere folk og atmosfære, arkitekturen ligner veldig på Amsterdam. Masse studenter der, kanaler, parker, vindmøller.

Hvis du blir i Amsterdam så bo ved Oosterpark eller De Barsjees/Bos en Lommer. Tar ikke lang tid med trikk til sentrum. Masse marokkanere der men de er null stress når du møter de på deres område, samme gjelder Utrecht.