Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 558
Har levert urinprøver nå en stund for THC, sist jeg var der så sa jeg ifra om at jeg skulle på ferie og dette gikk bra. sa også ifra om at jeg skulle flytte så si med en gang jeg kom hjem igjen for og studere. Tiden gikk, jeg var på ferie, kom tilbake og flyttet. siste prøven var 20.07. hadde prøver annenhver uke. Da jeg var der sist sa de at jeg hadde 2 prøver igjen. men siden da har jeg ikke blitt kontaktet for nye prøver, men heller ikke fått beskjed om at jeg var ferdig. hvordan kan jeg spørre uten at det høres rart ut? har en del jeg tenkte og ha til eget bruk når jeg var ferdig på prøver som jeg gleder meg på men jeg er usikker på om jeg kan. hadde satt pris på saklige innspill selv om dette muligens høres litt sløvt ut.
Anonym bruker
"Flink Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ring å spør, er ikke rart å spørre når du ikke har fått innkalling til neste prøve.
Mulig det er en test da, se om du klarer deg på egenhånd før det plutselig kommer innkalling?
Legen glemte meg av engang pga di hadde mye å gjøre, hadde jeg ikke tatt kontakt selv så hadde jeg måtte starta helt på nytt igjen og 4mndr med prøver rett i dass. Man har et ansvar selv, selv om di ringer og avtaler time. Er det fredag og dem har glemt deg den uka så for guds skyld ring dem. Kan hende det går bra at du også «glemmer» det, men så gjør det kanskje ikke det og du sitter i saksa!