Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 19286
Fantastisk. Noe av det beste jeg har hørt på lenge
Sitat av Judaz Vis innlegg
Fantastisk. Noe av det beste jeg har hørt på lenge
Vis hele sitatet...
Kult at du synes det! Ny episode med Halgeir fra Luksusfellen ute imorgen
For øvrig vil jeg også legge til at en freakcast med diverse interessante medlemer av freakforum kanskje er det beste ideen 2020 har kommet med. Håper skravlekassen kjører videre med dette konseptet, det garantert bli mye oppmerksomhet her fra bruket.
Sitat av Picard Vis innlegg
For øvrig vil jeg også legge til at en freakcast med diverse interessante medlemer av freakforum kanskje er det beste ideen 2020 har kommet med. Håper skravlekassen kjører videre med dette konseptet, det garantert bli mye oppmerksomhet her fra bruket.
Vis hele sitatet...
Enig. Det er så mange kloke hoder og i hvertfall virtuelt sterke personligheter på freak at jeg håper på et regelmessig Skravleklassen med freak spesial. freakcast var et klingende bra navn.
Sitat av Picard Vis innlegg
For øvrig vil jeg også legge til at en freakcast med diverse interessante medlemer av freakforum kanskje er det beste ideen 2020 har kommet med. Håper skravlekassen kjører videre med dette konseptet, det garantert bli mye oppmerksomhet her fra bruket.
Vis hele sitatet...
Hører hva dere sier og er villig til å kjøre på med det. Men trenger litt drahjelp fra forumet med å dele og slik feks på Facebook. Veldig hyggelig om folk her hadde gått inn og liket siden vår på Facebook og delt tøffe tom episoden.

Vi tjener åpenbart ikke noe penger på dette hverken for oss selv eller for Moderne media som «eier» oss og følgelig er vi alltid bare en dårlig / lite engasjerende episode/sesong fra å bli skrota. Eneste vi kan peke på er at folk tross alt luker det, men paradoksalt nok er det utrolig vanskelig å få fans til å like og dele i sosiale medier, folkelig går vi rundt med en konstant angst for å bli nedlagt. Så veldig takknemlig for all respons som kan pekes på slik som delinger likes og ikke minst iTunes kommentarer

Sitat av pipestilk Vis innlegg
Enig. Det er så mange kloke hoder og i hvertfall virtuelt sterke personligheter på freak at jeg håper på et regelmessig Skravleklassen med freak spesial. freakcast var et klingende bra navn.
Vis hele sitatet...
Altså gå inn her og like og dele: https://m.facebook.com/Skravleklassen/
Sist endret av Skravleklassen; 24. september 2020 kl. 08:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke hørt men tittelen minner meg om denne klassikeren! Drugdealer på svenske luksusfellen, skulle tjene spenn men knarkade upp allt selv

https://youtu.be/Q49WAqPT8Rg
Sist endret av celtseus; 24. september 2020 kl. 18:12.
1. gang jeg har gitt podkasten ett forsøk og det blir antageligvis flere.

Hilsen gammel bekjent.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av DrPerception Vis innlegg
1. gang jeg har gitt podkasten ett forsøk og det blir antageligvis flere.

Hilsen gammel bekjent.
Vis hele sitatet...
Kult! På torsdag kommer en episode viet rusreformen håper den faller i smak
En episode om hjemmebrygging, kunne det vært interesant?
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Kult! På torsdag kommer en episode viet rusreformen håper den faller i smak
Vis hele sitatet...
Det er absolutt interessant!

Vet du forresten om noen dokumentarer som handler om Portugal modellen?
Og hva tenker du eventuelt om å ha en episode om anabole steroider, nevrologi og rusbruk eller opiaters påvirkning av det endokrine systemet?
Sitat av Antiex Vis innlegg
Gjør heroin at hormonene ødelegges? Visste at metadon gjør men....
Vis hele sitatet...
Stort sett alle opioider senker testosteronproduksjonen. Noen mer enn andre, men alle til en viss grad.

Alkohol påvirker også hormoner, og kan senke testosteron. Det samme kan cannabis, i tillegg til å ha innvirkning på østrogen.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 12:39.
Spennende. Skulle gjerne hørt mentalmelt på skraveklassen ja!
Sitat av kattmedsukkerpå Vis innlegg
Spennende. Skulle gjerne hørt mentalmelt på skraveklassen ja!
Vis hele sitatet...
Signerer denne! Faen til reflektert guru
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Signerer denne! Faen til reflektert guru
Vis hele sitatet...
Vi inviterer gjerne h*n vi!
Men er han aktiv lengre? Jeg har ikke sett et innlegg fra han på en lang stund nå. Aktiv eller ei, Freak inneholder mange kloke og unike hoder som jeg tror har mye å komme med i en sånn setting.
Få DrPerception på!
Sitat av mzu1 Vis innlegg
Få DrPerception på!
Vis hele sitatet...
Ja, han er og en interesann skikkelse her inne det absolutt hadde vært interesant og sett.
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Vi inviterer gjerne h*n vi!
Vis hele sitatet...
Otto Jespersen hadde vært legendarisk. Jeg vet jeg spør om mye nå.
Gleder meg skikkelig til at Dodecha stiller, det tror jeg blir en kjempeepisode!
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Gleder meg skikkelig til at Dodecha stiller, det tror jeg blir en kjempeepisode!
Vis hele sitatet...
Må bare få opp utstyr med mulighet for Zoom el så skal intervjue alle som vil!
Så kult, det blir bra! Gleder meg til å stille!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mzu1 Vis innlegg
Få DrPerception på!
Vis hele sitatet...
Kan vurdere stille om det er mulighet for å være maskert.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Kan vurdere stille om det er mulighet for å være maskert.
Vis hele sitatet...
I disse dager er vel ikke det bare en mulighet, det blir jo oppfordret til det fra Høie-ste hold.

Stilig podcast uansett.
57 minutter og 10 sekunder inn så snakker dere om sosionom-utdanning, og at det ikke foregår undervisning av ex.phil.
Hvor kommer denne påstanden fra?

NTNU i Trondheim har nemlig det:
https://www.ntnu.no/studier/hsgsob/oppbygning

Snakker dere kanskje heller om et annet universitet?
Ellers gøyalt å høre på podcasten.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
er dette han som var med i rikets tilstand ang LAR og det opplegget med leger og morfin osv....?
▼ ... over et år senere ... ▼
Ble det gjort noen intervjuer av noen her inne? Andre enn tøffetom.

Hvilken tråd er det det refereres til når tøffetom blir introdusert?
Sist endret av Majao Gibensis; 10. november 2022 kl. 14:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ble det gjort noen intervjuer av noen her inne? Andre enn tøffetom.

Hvilken tråd er det det refereres til når tøffetom blir introdusert?
Vis hele sitatet...
Var vel snakk om et intervju med Dodecha mener jeg? Litt usikker.

Her er tråden det sikkert blir snakket om
Noen som vet hvor det har blitt av Tøffe Tom? Siste aktivitet her på Freak var i oktober 2021.
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Noen som vet hvor det har blitt av Tøffe Tom? Siste aktivitet her på Freak var i oktober 2021.
Vis hele sitatet...
Hans siste aktivitet er 28 august 2021. Grunnen til at det ble stille fra han, er at ble permbannet etter en serie med regelbrudd. Han fikk et drøyt antall advarsler, men disse bruddene ble gjort om og om igjen. En del av disse bruddene er, at han brukte forumet her nesten som en blogg.
Savner Tøffe Tom litt, innimellom. Forstår likevel grunnen til at han er utestengt forever. Han fikk utrolig mange advarsler, sikkert flere enn noen andre.
Klem fra Betty
Synes det er litt typisk norsk og teit at vi permabanner en oppegående frik som faktisk bidro med innblikk i den mørke siden av samfunnet. Hva så om han postet i et uvant intervall? Én jævla tråd kunne han vel fått beholde, hvertfall om man sammenligner med kvaliteten på øvrige innlegg helt generelt.
Sitat av funksjon Vis innlegg
Synes det er litt typisk norsk og teit at vi permabanner en oppegående frik som faktisk bidro med innblikk i den mørke siden av samfunnet. Hva så om han postet i et uvant intervall? Én jævla tråd kunne han vel fått beholde, hvertfall om man sammenligner med kvaliteten på øvrige innlegg helt generelt.
Vis hele sitatet...
Han fikk flere tråder, som han i full rus fint klarte å fylle opp med krangel og dritt. Han fikk flere advarsler, enn det de fleste andre hadde blitt bannet for. Så veldig oppegående er han ikke.

Bare det å bo sammen med ei som er mor, og sette heroinskuddet rett foran kamera, var jo en idiotstrek ut av de sjeldne...
problemet.. eller rettere sagt ett av problemene med "tøffetom" var at han ikke maktet å ta til seg kritikk og trodde at regler ikke betydde noe for han siden han var internettkjendis på ett norsk undergrunnsforum. Uansett hva man gjorde for han var det aldri bra nok og uansett hvor mange sjangser han fikk ble han aldri bedre. heller tvert imot, han ble faktisk bare værre.

Når man i tilegg har hatt hendelser med trusler, banning, grining og alt i mellom himmel og jord av usmakelig oppførsel var det HELT rett avgjørelse å stappe foten i ræva på han å be han finne seg en annen kanal å spy ut sitt selverklærte geni via.
Hva het det tv-programmet han var med i?
Synes Tøffetom bør få ha et eget hjørne her på forumet.

Spennende å følge med på hverdagen, og prøve å finne ut hva som egentlig driver han.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Synes Tøffetom bør få ha et eget hjørne her på forumet.

Spennende å følge med på hverdagen, og prøve å finne ut hva som egentlig driver han.
Vis hele sitatet...
Vi skulle dedikert en egen del av freak for en enkelt bruker? Det er det som er så merkelig for meg, hvorfor skulle vi bruke våre, skræle, ressurser på noe slikt?

nso har nok å gjøre med entreprenørskap, familie etc, freak tøffer avgårde som en gammel totaktsmotor fordi vi har noen ildsjeler enda som holder skuta flytende.

Og det andre er freakshow faktoren: Dere kan prøve å kamuflere det som morro, entusiasmen hans, og de rare prosjektene hans, men ikke lyv til meg. Du vet like godt som meg at du/dere underholdes av at han er et freakshow:
Fyren har tydeligvis ikke alt på stell og har mye arbeid med seg selv å gjøre. Å gi han en slags dedikeret plass for alle å se på som underholdning er ikke noe som bidrar positivt til selvutvikling, og jeg frykter han hadde glidd enda lengre ned i gjørma.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
..freak tøffer avgårde som en gammel totaktsmotor fordi vi har noen ildsjeler enda som holder
skuta flytende.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg skal holde meg til den maritime sjargongen så er vel ikke brukeren helt uten betydning
i å holde balja flytende de heller.

#LoveBoat
Synes mod kan stenge tråden jeg. Det at man sitter her å diskuterer alt Tøffetom gjorde feil, at han gjorde ditt og datt får han tåle - hvis han har muligheten til å delta i diskusjonen. Det har ikke Tøffetom nå siden han er utestengt, så synes det blir for dumt at folk skal snakke om en fyr som ikke har muligheten til å delta.

Synes også dette er dårlig oppførsel av mod. Mener ikke at Tøffetom skal være fritatt for kritikk da han valgte å blottlegge seg som han gjorde, men blir for dumt å snakke nå over ett år senere om alt han gjorde feil da han ikke har muligheten til å forsvare seg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har absolutt et poeng, det var dog ikke jeg som tok opp spørsmålet. Og vi som sitter med erfaringene rundt alt dere brukere ikke ser her på forumet tenkte vi kunne servere vår del av historien.

Som du ser er det mange som sitter igjen med et inntrykk av at vi sensurerte han eller jobbet mot ham, vi prøver å fortelle at sannheten er at vi hadde mange lange diskusjoner over pm, som periodevis var veldig hyggelig og interessante. Men så kom han alltid tilbake til en episode der han rett å slett ikke ville følge reglene våre. Og det har han helt rett til å gjøre, men da kan han ikke forvente å få lov å henge her.

Med det kan vi gjerne si case closed.
Sist endret av Dodecha; 11. november 2022 kl. 19:46.