Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1419
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Raskt spørsmål ang. rita. Vet at gamle typen er oransje skrift på pillene mens nye typen er svart skrift istedenfor. Men må finne ut om det er nye eller gamle typen uten å åpne boksen. Hva er det som står på gamletypen og hva står på nye typen?
Vel altså, om det er via boksen du skal identifisere innholdet så ville jeg ha sett etter en produksjonsdato, batch-nummer eller lignende.
De med oransje tekst er Ritalin og de med svart skrift er Methylphenidate Teva. Skal inneholde samme virkestoff og mengde.
Anonym bruker
"Umulig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har testet Methylphenidate et par uker, og jeg får samme virkning som på ritalin

Jeg tar for rusen sin skyld.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Får Ritalin på respept, pga ADHD(selvsagt). Methylphenidate Teva funket dårlig for meg, virket som om frisettelsen var mer "erradisk", og det ga meg noe høyere blodtrykk. Fikk heldigvis gjort om resepten til gode gamle Ritalin. Mye mer stabil virkning.