Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1344
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er fremgangsmåten på det? Trengs det å varmes opp med syre sånn som heroin? Eller er det kun vann? Har toleranse på dop fra før.

Har kun 150mg oxy så hvor mye ml vann per mg oxy? Feks 3ml vann på 60-70mg oxy burde vel gå? Eller?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Setter pris på raskt svar visst noen har.
Bruk så mye vann du kan, min 3 ml pr tablett
Sitat av Stianiver Vis innlegg
Bruk så mye vann du kan, min 3 ml pr tablett
Vis hele sitatet...
Har 5mg tabletter bare.
50mg per 3ml går?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner at folk får et ekstra rush av å skyte, men er ikke Oxycodone en medisin man skal svelge med et glass vann?
Tror 2ml/2mg skal fungere bra.
Sitat av Heroinslutt Vis innlegg
Har 5mg tabletter bare.
50mg per 3ml går?
Vis hele sitatet...
Hvordan er fremgangsmåten? Kun vann? Trenger jeg å koke opp? Må jeg ha syre til?

Setter pris på svar
Anonym bruker
"Plaprende Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen syre eller koking nødvendig.
Kun heroin som trenger å kokes for og løses opp i vann
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen syre eller koking nødvendig.
Kun heroin som trenger å kokes for og løses opp i vann
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Har kun 3ml sprøyter. Funker det med 50mg oxy?

Var med ei eldre dame som hadde oxycontin 80mg og hun tok det med 2.5ml sprøyter.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer ann på toleransen din. Hvis dette er nytt for deg ville jeg brukt mye mer vann. 80mg med 2.5ml hørtes voldsomt ut.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kommer ann på toleransen din. Hvis dette er nytt for deg ville jeg brukt mye mer vann. 80mg med 2.5ml hørtes voldsomt ut.
Vis hele sitatet...
Bruker 2-3g dop om dagen. Aldri skutt oxycodone før, men skutt oxycontin. Men da ble det varmet opp.

Så da kan jeg prøve med 50mg oxycodone, kun blandet ut med vann? Tenkte å prøve med 3ml vann.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det ligger bare shitloads med pulver i kokeskjea. Går nesten ingenting som kommer i pumpa. Så tror dette bare var waste.
Kanskje codone ikke er ment for å skytes.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Svelga 120mg istedet
Kos deg med det. Jeg har ikke så mye peil på opiater, så vet liksom ikke de forskjellige virkningene på Oxycontin/Oxycodone/Oxynorm.

Men jeg så på dokumentaren Dopesick. Jeg kan ikke si annet enn at jeg hater Purdue Pharma og Sacklers familien. Jaja det er jo noen som liker Oxy, og jeg dømmer ingen, men det har tatt mange liv.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
håper du har toleranse på oxy/opiater, ellers er 120mg veldig mye. neste gang kan du skrelle tabletten(e) og knuse de og snorte de, det gir nok ikke helt samme rush men for meg tar det 10-15 min før jeg blir pisse stein, og da slepper du å trøkke i deg alle bindestoffene
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
håper du har toleranse på oxy/opiater, ellers er 120mg veldig mye. neste gang kan du skrelle tabletten(e) og knuse de og snorte de, det gir nok ikke helt samme rush men for meg tar det 10-15 min før jeg blir pisse stein, og da slepper du å trøkke i deg alle bindestoffene
Vis hele sitatet...
Har toleranse på heroin. Er vel det samme som oxy? Merker ikke så mye til oxy'n enda heller..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har toleranse på heroin. Er vel det samme som oxy? Merker ikke så mye til oxy'n enda heller..
Vis hele sitatet...
Ja, tolleransen på opiater er så og si like.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal ligge mye pulver igjen hvis det er kapsler. Det er likevel bare å blande med vann og filtrere så får man 95% av virkestoffet i sprøyta minst
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man må noen ganger koke piller, ikke bare heroin men man trenger ikke syre til piller. Og det spørs hvilken type det er
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del blir mesteparten av tabletten liggendes igjen i filteret/bomullen. Blander med nykokt vann, 5 ml per 80 mg. Kaster man ikke bort mye av tabletten når såpass mye blir igjen i bomullen?