Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1054
Telenor, Ice, Komplett, Elkjøp, Power, kasomhelst-firma.

De skal ha tilbakemeldinger. Tilbakemeldinger om man har spurt om den minste lille ting. Sender personlig sms og gir skjema som skal fylles ut...

Innst inni....

Hvordan kan man reservere seg fra dette, kan man det ?
Der jeg jobber har vi et valg hvor vi kan huke av for å sende spørreundersøkelse etter vi lukker saken eller ikke. Problemet er at når vi velger "Nei" så får ikke teamleder målingene sine, og sjefen hans etterspør disse, og sjefens hans igjen får ikke tatt opp målingene under det måndtlige allmøte... Overlever ikke uten kundepulsmålinger vett.
Så for all del. Svar alltid 10 så de som sitter på bunnen slipper mas og gnål fra ynklige mellomledere.
Ring opp daglig leder litt sent på kvelden for en tilbakemelding på deg som kunde :-)
Skulle vært sendt ut automatisk tekstmelding til slike henvendelser om at det gjøres mot betaling.


Så sender du de spørreskjema for å finne ut hva de syns om det.
På min arbeidsplass skjer dette automatisk og helt tilfeldig når kunder har handla. Det er for å måle internt hvordan butikken gjør det mtp kundeservice m.m. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk en slik en og jeg handler ganske ofte, kan da ikke være et så stort problem?

Hvis du virkelig ikke vil ha dem kan du bare blokkere nummeret til avsender, så slipper du problemet neste gang.
Sist endret av Emilher1; 16. november 2022 kl. 20:11.
for ikke å glemme at det går ikke kjøpe noenting noensteder uten at de spørr om du vil bli medlem.
Det er da bare å la vær å svare på dem.