Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2222
Halla Freakere!

Har grubla litt i det siste over internett og alle dens fantastiske / ikke så fantastiske måter å tjene penger på. Har hørt og vært vitne til noen helt merkelige metoder folk har brukt til å tjene penger på, noen av dem noe så sinnsykt effektive.

Spørsmålet er: Hva er den mest utradisjonelle metoden å tjene penger over nett som du vet om?
Selge feetpics. Kan tjene overaskende mye
jamen så fortell da?
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av magnet Vis innlegg
jamen så fortell da?
Vis hele sitatet...
Youtube Automation. Helt sinnsykt hvor mye penger det ligger i det. Basically sette sammen et team av freelancere som gjør alt av jobben bak en YouTube video mens du står for selve kanalen og selvfølgelig alt av annonse inntekter. En vanskelig prosess men har kjennskap til flere som er nærmest økonomisk uavhengig i tidlig 20-åra, på grunn av dette.

-

Lage egne krypto shitcoins. Basically opprette en egen kryptovaluta uten noe som helst verdi, og legge inn en god sum penger ved start. Selge seg ut så fort nok av folk har smelt inn litt penger og om du er heldig kanskje noen hvaler med over snittet taps villighet har investert også. Kursen vil jo øke etter hvor mange som har lagt inn, og du vil basically selge deg ut på en bedre kurs og la alle sitte igjen i gjørma med en totalt verdiløs coin. Dette er ekstremt umoralsk og ikke i nærheten av lovlig (tror jeg).

-

Referral marketing. Basically at du lager egne annonser for firmaer og får folk til å kjøpe produkter igjennom dine links. Veldig vanlig igjennom TikTok ads.
Selge brukte sokker og undertøy.
Dama til en kollega drar inn overraskende greie summer på og gå med undertøy og sokker i x antall timer / dager og under forhåndsbestilte gjøremål hun skal gjøre med undertøyet på før hun sender det til de som har bestilt det.
Hun har fått beskjed om og gå med samme truse en uke, og slurve med og tørke seg etter do besøk, ha på seg trusa straks etter sex med samboeren så juice fra begge renner ned og blander seg i trusa, trene med undertøyet osv.. til og med fått bestillinger på gjennomblødde periode truser der det har blitt ekstra betaling mot brukte tamponger til..

Aner virkelig ikke hvor de vanker for og komme i kontakt og finne hverandre men hun gjør det veldig greit som en hobby inntekt og tjener mye mere på det enn jeg trudde folk betalte da jeg ble forklart og fortalt om opplegget
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Selge brukte sokker og undertøy.
Dama til en kollega drar inn overraskende greie summer på og gå med undertøy og sokker i x antall timer / dager og under forhåndsbestilte gjøremål hun skal gjøre med undertøyet på før hun sender det til de som har bestilt det.
Hun har fått beskjed om og gå med samme truse en uke, og slurve med og tørke seg etter do besøk, ha på seg trusa straks etter sex med samboeren så juice fra begge renner ned og blander seg i trusa, trene med undertøyet osv.. til og med fått bestillinger på gjennomblødde periode truser der det har blitt ekstra betaling mot brukte tamponger til..

Aner virkelig ikke hvor de vanker for og komme i kontakt og finne hverandre men hun gjør det veldig greit som en hobby inntekt og tjener mye mere på det enn jeg trudde folk betalte da jeg ble forklart og fortalt om opplegget
Vis hele sitatet...
Hahaha! Dette er sinnsykt! Har faktisk en venninne som stadig vekk får meldinger på Tise om akkurat slike ting. Noen folk ass. Jævlig god sidehustle som gjør undertøys vasken litt lettere.

Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Youtube Automation. Helt sinnsykt hvor mye penger det ligger i det. Basically sette sammen et team av freelancere som gjør alt av jobben bak en YouTube video mens du står for selve kanalen og selvfølgelig alt av annonse inntekter. En vanskelig prosess men har kjennskap til flere som er nærmest økonomisk uavhengig i tidlig 20-åra, på grunn av dette.

-

Lage egne krypto shitcoins. Basically opprette en egen kryptovaluta uten noe som helst verdi, og legge inn en god sum penger ved start. Selge seg ut så fort nok av folk har smelt inn litt penger og om du er heldig kanskje noen hvaler med over snittet taps villighet har investert også. Kursen vil jo øke etter hvor mange som har lagt inn, og du vil basically selge deg ut på en bedre kurs og la alle sitte igjen i gjørma med en totalt verdiløs coin. Dette er ekstremt umoralsk og ikke i nærheten av lovlig (tror jeg).

-

Referral marketing. Basically at du lager egne annonser for firmaer og får folk til å kjøpe produkter igjennom dine links. Veldig vanlig igjennom TikTok ads.
Vis hele sitatet...
Er jo en del andre ting man kunne nevnt, men mange av disse metodene blir "patchet" så fort alle får vite om det.
Sist endret av Emilher1; 5. oktober 2022 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Selge brukte sokker og undertøy.
Dama til en kollega drar inn overraskende greie summer på og gå med undertøy og sokker i x antall timer / dager og under forhåndsbestilte gjøremål hun skal gjøre med undertøyet på før hun sender det til de som har bestilt det.
Hun har fått beskjed om og gå med samme truse en uke, og slurve med og tørke seg etter do besøk, ha på seg trusa straks etter sex med samboeren så juice fra begge renner ned og blander seg i trusa, trene med undertøyet osv.. til og med fått bestillinger på gjennomblødde periode truser der det har blitt ekstra betaling mot brukte tamponger til..

Aner virkelig ikke hvor de vanker for og komme i kontakt og finne hverandre men hun gjør det veldig greit som en hobby inntekt og tjener mye mere på det enn jeg trudde folk betalte da jeg ble forklart og fortalt om opplegget
Vis hele sitatet...
En venninne av meg gjør det samme og tjener rundt 500kr pr truse og selger et par til dagen. Hun går ikke nødvendig vis med de som avtalt men det vet jo ikke kundene Hun selger på en platform som heter nakentid. (Legger med link, vet ikke om det er lov?)
Trading av andre ting enn aksjer og krypto. Alt fra edle metaller til pokemon kan man tjene greit på.

Plukke opp gratis ting for å selge videre.

Samle metall og selge til skraphauger.
Sist endret av Echodius; 6. oktober 2022 kl. 01:29.