Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1484
Voknet nettopp etter en 5 timers søvn og tenkte å ta meg noen linjer. Hvor mye kan jeg ta uten at pupiller blir større? kan ikke ha store idet jeg har planer for dagen
HAHAHAHAH.

Pupillene blir jo større på hver funkende dose. Men noen mennesker har jo større pupiller en andre (i edru tilstand)
Kommer vel an på toleranse?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at pupillene ikke blir påfallende store ved moderat bruk av kun amfetamin. Kombinasjonene hasj og/eller alkohol sammen med amfetamin gir store pupiller og klinkekuleøyer - avslørende. Selvsagt stiller det seg annerledes hvis man skyter kvartinger eller mer med god makka. Best å holde seg unna steder man ikke ønsker å bli avslørt etter slike justeringer med eyes very wide open
dette fenomenet skjedde bare med meg i veldig ung alder. etter flere år med moderat bruk så er øyne helt normale uansett hva jeg putter i meg..
Når jeg "skøyt kvartinger" så var det noen ganger på første smellen at den ene pupillen ble større en den andre.. vet ikke hvorfor. Men en ting jeg har lært på amf er at du som regel ser mer rusa ut enn du tror, og at hvor rusa du føler deg ikke henger sammen med hvor rusa du SER ut
Aldri opplevd på amfetamin, men én gang på meth.

Her tror jeg det er ekstreme inviduelle forskjeller.
Personlig trenger jeg bare se på en lisse for å få store pupiller. Men som nevnt over så reagerer folk forskjellig på det. Hvis du trenger å ha normale pupiller ville jeg kulan med det.
Altså.. Dette er så langt fra skadereduksjon du får det, men jeg husker at jeg pleide å bruke Subutex hvis jeg ønsket å ha normale pupiller da jeg brukte mye Amfetamin. Noen ganger daglig over lengre perioder.

Det funket faktisk så bra og var såpass digg at jeg greide å hekte meg på Subutex Det var moro gitt!

Faen så dum jeg var.