Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2830
Yoyo godt folk, lurer på deres erfaring på syntetisk kokain.

Fikk tak i en 5er her på torsdag som kicket til noe så innihelvete Har dealt med karen i to år, og har så og si aldri opplevd dårlige produkt fra han... Men denne gangen lurer jeg. Tragisk nok testet jeg ikke (ta litt på tunga/ tannkjøttet) produkte før jeg kom hjem. Når jeg åpner posen slår kjemikalielukta (og noe tarmlukt) midt i mot. Tar litt pulver på tunga / tannkjøttet og får ikke noe effekt før det har gått rundt 2-3min. Får funken til Cola uten å bli helt bedøvet i kjeften, kan dette være syntetisk?

Utseende:
- Helt kritthvit
- Nesten ikke glitrer.
- Steinhard, måtte jobb legge med denne.
- Knust tør, knapt noe fuktighet. Noe av det tørreste jeg har hatt. Sniffer hver 5-6 uke.

Kjører en god linje rett i nesa, og hvor det går opp mot 10min før den kicker. Men Satan som den kicka.
- Den Blir klebriger når den bli fuktig.
- Effekten oppleve som en ekstrem høy blanding/ dose av Cola og AMF;
Som om jeg skulle ha dratt 4 god store striper på en gang.
- Vasokonstriksjon, kraftig innsnevring av venene og blodårene, på flere steder på kroppen.
- Små blodlekkera
- Blir helt hvit I begge armene.
- Svetter noe helt ekstrem over hele kroppen, og kroppstemperatur har samtidig økt. Git seg etter 40min.
- Samme opplever jeg i lårene, beina blir helt lilla/ blå. Ser at det er vannansamling i begge to. Gir seg etter 40min.
- Pulveret klumper seg i nesa, smelter liksom ikke like bra som kokain. Oppstår noe helt ekstreme rus. som er nokså klebrette.
Dette er symptomer som jeg ikke har opplevd på cola før.

Tar tilsammen fem linjer på 7 timer, og forsetter i den rusen som følges som en sterk blanding av Cola og AMF.
Vanligvis er er man lam i trynet men denne gangen oppleveves det hel inn til tannrøtene. Ømheten gav seg etter 7 timer, etter å ha tatt Lyrica. Ellers så har jeg kun tatt brus.
- Eneginivå er på maks.
- Høyere puls og kropsvarme.
- Sexdriften/ lysten øker noe helt ekstremt. Trenger ikke potensmidler akkurat. Var alene denne kvelden! Har et eget mørkt rom, og en hel haug med utstyr for å få ut lysten. Tremblr og Venus 2000 som kjøres på makt i 5 timer med påfølgende 6 orgasmer.

Hva faen kan dette være, er iaf. ikke den vanlige Colan jeg får?
Sist endret av NorthernLights; 1. januar 2022 kl. 12:49.
Bra butikk for dealeren dette Betaler som om det skulle vært kokain i hvert fall
Sitat av knert1 Vis innlegg
Bra butikk for dealeren dette Betaler som om det skulle vært kokain i hvert fall
Vis hele sitatet...
Vet!
Var litt forbanna egentlig men så får jeg en bedre rus, i minne øyne ��
Sist endret av NorthernLights; 1. januar 2022 kl. 13:45.
Vasokonstriksjon på Coke er helt normalt. Og det er heller ingenting i kokain som bedøver.

Det hørres litt ut som du har fått veldig bra Coke, som har blitt blandet ut med amfetamin. Har du testkit?
Sitat av NorthernLights Vis innlegg
Vet!
Var litt forbanna egentlig men så får jeg en bedre rus, i minne øyne ��
Vis hele sitatet...
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Vasokonstriksjon på Coke er helt normalt. Og det er heller ingenting i kokain som bedøver.

Det hørres litt ut som du har fått veldig bra Coke, som har blitt blandet ut med amfetamin. Har du testkit?
Vis hele sitatet...

Dessverre ikke, venter på nytt testkit som ble kjøpt i romjula 😁 Har hatt bedre/ renere Cola før... Guttetur til Mexico, anbefales🇲🇽
Vanskelig å forklare, men måtte rusen oppstå åå err helt ekstrem! Ligner ikke på noe tidlige rundet, selv når vi har kjørt Amf sist under ADE 2019. ADE (Amsterdam Dance Event) 😊 Har kjørt rundt hver 5e. uke i et helt år.
Mulig det er blandet ut med metamfetamin. Ville vært forsiktig, og fått tak i test kit asap hvis jeg var deg.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Mulig det er blandet ut med metamfetamin
Vis hele sitatet...
Det merkes vel kjapt med tanke på at man vil slite med å spise og sove i mange, mange timer etter inntak av meta..

Om det er slik at du, TS, etter en stripe fortsatt er stimulert etter mange timer med utrolig eufori kan det fort være litt Amfetamin/Metamfetamin blandet inn i pulveret ditt.

Rusen på god Amfetamin og hvertfall Metamfetamin kan fint beskrives som ekstrem slik du gjør!

Sitat av NorthernLights Vis innlegg
- Eneginivå er på maks.
- Høyere puls og kropsvarme.
- Sexdriften/ lysten øker noe helt ekstremt.
...kjøres på makt i 5 timer med påfølgende 6 orgasmer.
Vis hele sitatet...
Typisk Amf/Meta. Kjører du på i 5 timer uten å redosere?

I så fall er ikke dette noe mysterium

Sitat av NorthernLights Vis innlegg
men så får jeg en bedre rus
Vis hele sitatet...
Jeg mistenker at de aller fleste ville vært enige i at rusen på Amfetamin/Metamfetamin er mye bedre enn den man får av Kokain.
Rusen er enkelt og greit mye mer euforisk, varer lengre og mer altoppslukende enn den man får av Coke.
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Mulig det er blandet ut med metamfetamin. Ville vært forsiktig, og fått tak i test kit asap hvis jeg var deg.
Vis hele sitatet...
Hvem ville blandet ut cola som varer Max 90-120min, med noe som varer oppimot 24-timer, kunden ville merket det med en gang!

Det dem blander ut kokain med er, druesukker, Paracet, bedøvende pulver (husker ikke navnet, men du får kjøpt på wish, eBay osv).
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det dem blander ut kokain med er, druesukker, Paracet, bedøvende pulver (husker ikke navnet, men du får kjøpt på wish, eBay osv).
Vis hele sitatet...
Det der er jo ikke akkurat skrevet i stein. Dealere finner på alt mulig rart
Plutselig var han tom for snø, hadde ikke tilgjengelig og trengte noe annet stimulerende å dra inn spenn på.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Hvem ville blandet ut cola som varer Max 90-120min, med noe som varer oppimot 24-timer, kunden ville merket det med en gang!

Det dem blander ut kokain med er, druesukker, Paracet, bedøvende pulver (husker ikke navnet, men du får kjøpt på wish, eBay osv).
Vis hele sitatet...
Kunden ville fortsatt betalt gram pris tilsvarende prisen på kokain og likevel hatt the time of his life.

Lokalbedøvende og paracet er mere vanlig på gata, for å bli lurt der og da.
Sist endret av knert1; 1. januar 2022 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kunden ville fortsatt betalt gram pris tilsvarende prisen på kokain og likevel hatt the time of his life.

Lokalbedøvende og paracet er mere vanlig på gata, for å bli lurt der og da.
Vis hele sitatet...
Joda. Men dealeren får dårlig rykte + han mister en kunde når han svindler en. Mest sansynlig får han en på trynet også.


Hva om han ga kunden(e) gode varer? La oss si han fikk som innkjøpspris 900kr grammet solgte for 1500kr grammet, og TS kjøper 1g per helg, det er 4g mnd, 3600kr i fotjeneste kun på en kunde. Og den ene kunden som får gode varer, sprer ryktet til andre brukere, så vil dealeren få mer kjøpere. Så man tjener trosalt mer på å ikke svindle en å svindle.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
sprer ryktet til andre brukere
Vis hele sitatet...
Og så kommer onkel og hanker deg inn til slutt

I en ideell verden ville alle som pusher sørget for å ordne bra varer og selge dem videre as is, men verden er ikke ideell dessverre. Når det kommer til å tjene spenn på dealing vil det alltid finnes masse jævler som prøver å vri ut mest mulig kroner med minst mulig egne penger investert og resultatet er kutting og bøff.

Ærlige og gode dealere er sjelden vare i forhold til de grådige og dem må man derfor ta vare på når man finner dem
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 18:31.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Joda. Men dealeren får dårlig rykte + han mister en kunde når han svindler en. Mest sansynlig får han en på trynet også.


Hva om han ga kunden(e) gode varer? La oss si han fikk som innkjøpspris 900kr grammet solgte for 1500kr grammet, og TS kjøper 1g per helg, det er 4g mnd, 3600kr i fotjeneste kun på en kunde. Og den ene kunden som får gode varer, sprer ryktet til andre brukere, så vil dealeren få mer kjøpere. Så man tjener trosalt mer på å ikke svindle en å svindle.
Vis hele sitatet...
Nei. Med innkjøpspris på 900 og utsalgspris på 1500 vil man tjene 2400 på å selge 4gram.

At han får dårlig rykte og bank er det ingen ting i denne tråden som tyder på i hvert fall.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nei. Med innkjøpspris på 900 og utsalgspris på 1500 vil man tjene 2400 på å selge 4gram.

At han får dårlig rykte og bank er det ingen ting i denne tråden som tyder på i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Nei, bare til han som nevnte metamfetamin. Regnet feil (regnet innkjøpspris som 600*)
Sist endret av BenzoKnekk; 1. januar 2022 kl. 18:49.
Anonym bruker
"Stum Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det dem blander ut kokain med er, druesukker, Paracet, bedøvende pulver (husker ikke navnet, men du får kjøpt på wish, eBay osv).
Vis hele sitatet...
Lidocaine? Lokalbedøvende middel, finnes i f.eks glidemiddel for anal og lignende.

Jeg har opplevd å få cola cuttet med lidocaine og speed, faktisk vil jeg påstå at cola som umiddelbart nummer veldig kraftig er red flag.
Da er det trolig cutta med lidocaine for å etterligne den nummende effekten kokain har. Men om denne effekten er svært kraftig, er det grunn til å mistenke lidocaine imo.
De gangene jeg har opplevd åpenbar lido-cut, så har det også vært amfetamin i colaen. Sleit med å sove 8-10 timer etter siste bump...
Kanskje Flakka?

Eller MDPV
Sist endret av yurigagarin; 2. januar 2022 kl. 04:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Typisk Amf/Meta. Kjører du på i 5 timer uten å redosere?
Vis hele sitatet...
Det var det som var så jævla rart at, rusen holdt seg ikke stort lengre enn 45min. Selv om kroppen kjørte maks (varme, svetting, høy puls og osv) i typ 15-20++min. Var liksom ikke som på Amf. Hvor man går/ iaf. jeg 3-4timer uten en redose.

Sitat av yurigagarin Vis innlegg
Kanskje Flakka?

Eller MDPV
Vis hele sitatet...
Blir man så jævla høy på MDPV?
Fikk ingen psykiske reaksjoner eller hallusinasjoner. Euforien var der, og en helt syk sexlyslt.
Skulle vel nesten ha vært dø nå med tanke på at det gikk rundt 1,7-2g den kvelden, veide aldri stoffet etter at jeg kuttet det fra steinen 😁
Sist endret av NorthernLights; 2. januar 2022 kl. 08:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.