Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1286
Hey

finne et slikt program bør egentlig ikke være vanskelig.. men alt jeg finner med googlen er bare dritt programmer

Noen som vet om et bra program på å "cracke" passord på rar filer?

MVH
Ole : )
Du kan jo prøve å bruteforce (tror det skrives sånn), men hvis det er et langt passord kan det ta d***t lang tid (flere dager tror jeg). Har også hørt noe om rainbow ettellerannet (søk på forumet her) som jeg tror funker sånn at det prøver de mest vanligste passorda (er ikke helt sikker).

Uansett, så tar det jævlig lang (bortkasta) tid. Prøv heller å finne et alternativ, uten passord.
Trådstarter
Sitat av Leroy
Du kan jo prøve å bruteforce (tror det skrives sånn), men hvis det er et langt passord kan det ta d***t lang tid (flere dager tror jeg). Har også hørt noe om rainbow ettellerannet (søk på forumet her) som jeg tror funker sånn at det prøver de mest vanligste passorda (er ikke helt sikker).

Uansett, så tar det jævlig lang (bortkasta) tid. Prøv heller å finne et alternativ, uten passord.
Vis hele sitatet...
finner ikke et alternativ. altså hadde noe slikt til zip filer før, og det tok ikke så lang tid. da finnes det sikkert noe slikt til rar også
Prøvd disse programmene?
Trådstarter
Sitat av charzer
Prøvd disse programmene?
Vis hele sitatet...
jepp.. Halvparten av det som kommer opp er det samma dritt programmet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
søkt etter filnavnet på google? Ofte ligg passordet på div. forum.
Lagde et RAR-arkiv med fem-tegns passord, små bokstaver og tall. Brukte rundt 30 minutter å bruteforce det med dette programmet.
Sjekk på denne listen om du finner noe som kan hjelpe deg; http://www.ilitehost.com/hackingtheworld/tools.php <-- Er forresten en super side med en stor indeks over cracking\hacking verktøy m/ filene hostet
Skal du "cracke" .rar filer som du har lastet ned som warez, altså warez som er pakka inn i .rar filer med passord på, så kan denne siden kanskje være til hjelp.
får ikke til å sette passord på et winrar arkiv engang :P noen som kan forklare meg hvordan man gjør dette ? :P
Neutral Good
Mith's Avatar
får ikke til å sette passord på et winrar arkiv engang :P noen som kan forklare meg hvordan man gjør dette ? :P
Vis hele sitatet...
Hva med å sjekke dokumentasjonen?