Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4872
Hei, har en Iphone 7. Men den "vibrerer" hver gang jeg skal trykke på en app, eller når jeg skal bruke touch-iden. Kan jeg slå av dette? Flere med samme greie?
Dra ned knappen på siden til venstre for å slå av vibrering
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Dra ned knappen på siden til venstre for å slå av vibrering
Vis hele sitatet...
Har ikke noe å si.

På Iphone 6 f.eks så hører jeg ingenting når jeg bruker touch id på hjemmeknappe, mens på 7eren så kommer det "vibrerings/stikk"-lyd.

Samme om jeg drar siden helt opp og prøver å oppdatere Insta f.eks.

Har du 7?
Skru av haptisk feedback hvis iPhone har dette.
Sitat av junkrat Vis innlegg
Skru av haptisk feedback hvis iPhone har dette.
Vis hele sitatet...
Hva er det fornoe?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Det er nettop det du opplever, mobilen gir en liten vibrasjon for å indikere at det skjer noe.
Sitat av datagutten Vis innlegg
Det er nettop det du opplever, mobilen gir en liten vibrasjon for å indikere at det skjer noe.
Vis hele sitatet...
Ufattelig irriterende da.

På andre telefoner er det jo helt musestille/vibrasjonstille.

Kan man ikke slå av dette?

Noenmed Iphone 7 her?
Hei. Gå på «Lyder og følbar respons» og slå av det nederste valget. Gå deretter til generelt og velg noe du er komfortabel med på hjem knapp valget der
Sitat av FreeMyKiwi Vis innlegg
Hei. Gå på «Lyder og følbar respons» og slå av det nederste valget. Gå deretter til generelt og velg noe du er komfortabel med på hjem knapp valget der
Vis hele sitatet...
Var inne på hjemknappen-greia nå, men 1,2,3 er jo nøyaktig det samme her. Den "vibrerer" ennå når jeg trykker på knappen.