Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er vi nærmt en 3. verdenskrig?
Ja 10 10,87%
Nei 22 23,91%
Muligheten er der 45 48,91%
langt ifra 15 16,30%
Stemmegivere: 92. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  58 7174
Som dere vet så er jeg veeeldig skeptisk til noen 3. verdenskrig...
Men nå... jeg begynner snart å tvile... Taliban oppmuntrer til hellig krig mot USA/USA's allierte/Kristendommen ...
Dessuten har Pakistan sagt at de støtter USA's mulige motangrep, mens Taliban sier at de vil angripe eventuelle naboer/islamske stater som støtter USA... Dette begynner å se mørkt ut...

Life is short. There is still much to do before we are finished.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
lyst til å bli kvitt all aggresjonen? prøv denne.
Better than thou.
Den var på ca. 900 000 for bare noen timer siden, og nå er den på 1.1 mill!!
1,6 mill.. var inne et par min og iløpet av hadde han fått 2500 slag..
Det er kanskje ikke så mye iforhold til det han kommer til å få når usa går til krig med han...
Nå må vi først og fremst ikke beskylde Bin Laden for å stå bak det som nå har skjedd i USA (selvome mye tyder på det), før det kan bevises. USA var raske med å tro at det var Bin Laden som sto bak den gangen kontorbygget i Oklahoma ble sprengt i luften. Men da var det jo Timothy McVeigh.
Hvis jeg vil at din laden står bak, så gjør han det til det motsatte er bevist!!! Og ALT tyder på at det er han som står bak..
hehe

http://www.iblis.nu/ting/new_afghanistan.gif
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
kanskje det nye dødehavet