Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 984
Hei har lurt litt på om det er noen forskjellig effekt på forskjellige mennesker som er tynne, tykke, små eller store når man bruker narkotika slik som det er med alkohol?

Og ja, jeg har søkt før jeg spørte...
Sist endret av ShAnGlaPanG; 10. juni 2006 kl. 10:14. Grunn: liten leif...
Det har vel litt med hvor mye man tåler. Og vis jeg ikke har hørt feil (Noe jeg kanskje har.) så mener jeg at dem litt tykke har jo selvfølgelig litt mer å fylle opp. Vet ikke om dette er riktig, men kanskje? =)
Ja, men effekter kan også variere veldig pga. folks psyker/personligheter - akkuratt som med alkohol.
Stoff virker forskjellig på hver person.
Størrelsen har ikke så mye å si... går mer på kondis...
Ge med god kondis tåler ofte mer en de med dårlig...
med droger har det vel kanskje mer med hvordan psyken din er ?
Først av alt må vi jo innse at det ikke er noe rusmiddel som heter narkotika. Effekt varierer veldig fra stoff til stoff og person til person.
er vel noe placebo effekt på noen, mer eller midre. at man tror d funker kjempe bra kan d forsterke masse.
Kroppsmasse har mye å si, selv om forskjellene kanskje ser små ut på papiret. Det er en grunn til at man opererer med [ug|mg|ml]/kg i medisinske og vitenskapelige sammenhenger. Faktorer som forbrenning og psyke vil ofte spille en rolle, men ikke i like stor grad.
EDIT: Snakker om intensitet, ikke subjektive effekter. Psykedeliske stoffer er forøvrig en helt annen historie.
Sist endret av bread; 12. juni 2006 kl. 02:59.
som 'bread' sier, metabolisme er vesentlig.