Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3209
hei folkens! er det noen her som vet om thc'n sitter lenger i kroppen hvis man spiser hasjen, i steden for å røyke den?
lengre lengre...det som er greia er at det tar litt tid før det funker ved spising, men i gjengjeld funker det _mye_ sterkere og lengre. Mister kosen ved det å fyre da men men
ikke nødvendigvis sterkere, men lengre funker det. ser på det som øl vs sprit jeg.. sprit = fort full, fort edru / øl = omvendt.. sånn er d med spising vs røyking og
Kroppen forbrenner ikke sporstoffer noe raskere om man spiser eller røyker det. Den bruker akkurat like lang tid. Eneste er at du får en del mer i systemet enn om du hadde røyka, så sånn sett er det kanskje en liten forskjell.
Er det ikke slik at hvis du inntar det ved spising tar det lenger tid før THC'en brytes ned enn hvis du røyker det?

Har kun prøvd å spise en gang, kan beskrives som en lang, flat rus, ble ikke veldig borte, men til gjengjeld varte det noen timer. Du må også regne med å bruke _mye_ mer når du skal spise.

THC sitter lenger i blodet når man spiser (og gir dermed lengre rus), men det blir nok ingen forskjell på hvor lenge THC-metabolittene sitter i fettvevet. (og dermed kan påvises ved en urinprøve)
Tobb: hvis du opplevde en lang flat rus ved spising,må du enten ha spist for lite ellers må det ha vært dårlig shit.. har spist utallige ganger og blitt helt sykt borte i lang tid.. Prøv en gang til
Har spist noen ganger selv. Men aldri fått den effekten jeg fikk for en måneds tid siden. Meg og en kamerat blanda 3g med GOD svarting oppi en vaffelrøre. Fyra litt før vi spiste og en joint etterpå. Så satt vi å så TV og venta. etter en 2 og 1/2 time begynte jeg å bli skikklig fjern. Kan egentlig ikke huske at jeg sovna sykeste jeg har vært med på. Våkna jo grise-stein. Litt morsom bøtte som mornings da. Sjangla og ikke skjønte noen ting alt svimla. Da våkna kameraten opp og sa bare faen jeg er altfor stein til å gå på jobb. Så jeg anbefaler å spise
eneste erfaringer jeg har med å spise er vel ikke så gode...
Den første gangen lagde vi pannekaker som ga 0 funk
Andre gang heiv jeg i meg 0,5 rååå kif som jeg ble råfjern av me samme mengde men den ga asså 0 funk :/
Så har nok best erfaring me å røyke.. men rusen virker jo mye fetere når du spiser
Blanda en 3`er i en cookie deig til 17. mai i år. Når den var helt rykende fersk kom rusen med en gang, nesten like fort som om du røyka, men gikk fort over. spiste ikke så mye da, men spiste mer senere. Da tok det lenger tid før det funket, men kom jækla sigende og varte leeenge. Kakao funka ikke så bra, men det var med dårlig flis og ekkel smak. Men å bake anbefales på det sterkeste. Og spis det ferskt.
Har prøvd å spise 2 ganger, første gangen var i brownies var 2 gr. fordelt på 2 personer, det funka veldig bra. Andre gangen lagde vi "skakkolade" med 4 gr. delt på 3 personer, ganske god hasj, det funka helt ekstremt. Var stein sikkert 24 timer andre gangen... anbefaler på det sterkeste å spise det.
Hvis du spiser thc vil du få en mindre psykedelisk rus enn ellers......

Røyk det du!
"Mindre psykedelisk"? Hva skal det bety? Syns ikke tjall er så fryktelig psykedelisk uansett om jeg spiser det eller røyker det, jeg...den største forskjellen er at det varer lengre og føles "tyngre" ved spising. Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange mener at man må bruke mer hvis man skal spise eller drikke det. Et halvt gram i skakkao har funka som fjell for meg flere ganger! Kanskje dere bare bruker dårlige greier