Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 849
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at ketamin og alkohol ikke er en ting man skal ta sammen med hverandre, men gjelder det hvis man tar ketamin også starter å drikker etter ketamin rusen er over?

Er snakk om å være rusa på ketamin i ca 2 timer så begynne og drikke etter ketaminen. Ikke bare et par øl men nok alkohol til å bli ganske full.
Er dette er ting man burde holde seg unna?
Hvis det er det, er skadepåvirkningene like store som ved ketamin og alkohol samtidig?

Hvis noen har personlig erfaring eller vet svaret til dette så veldig fint om dere kan dele dette
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fant først ut at det var en interaksjon her etter å vært regelmessig dårlig i formen på fester ol. i år.

Fellesnevneren, viste seg å være at jeg alltid endte opp med en pils, etter en ketamin-tur. I tillegg til at jeg gjerne tok tok litt ketamin etter å ha fått i meg noen øl om det var i omløp.

En del jeg kjenner tåler kombinasjonen godt, men de aller fleste som prøver blir skikkelig dårlig i magen i opptil et par timer.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har drukket heavy og tatt ketamin(S/R) sammen og om hverandre, men sjeldent mer enn 40mg om gangen for å ikke slukne helt. Opptil 300mg på en kveld/natt da. Betyr ikke at du burde, men jeg overlevde så bruk anekdoten som du vil.