Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1470
haaaallo
jeg tenker å ta molly, men er ekstremt redd for eventuell overdose, jeg sliter med en sykdom kalt PSC(Primær scleroserende cholangitt), som påvirker leververdiene mine. Er det da farlig for meg å ta MA?
Jeg er også en veldig liten person(tynn, lav, jente, null muskler osv..).

Takk på forhånd!!<3
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner ikke til psc, men for en frisk person så må du nærmere 10g for en overdose som kan medføre tap av liv.

Når det er sagt så kjenner jeg ikke sykdommen din godt nok til å gi noen spesifikke råd.
Tror dødelig overdose er nærmere 1g.

...ikke 10g (for en frisk person)
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Sist endret av PoorEdward; 26. oktober 2017 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skilles hovedsakelig ut i nyrene. skaff deg vekt og prøv lave doser. søk så mye info som mulig før du evt prøver. kanskje stille spørsmålet til lommelegen elns om du vil være anonym!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Tror dødelig overdose er nærmere 1g.

...ikke 10g (for en frisk person)
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Vis hele sitatet...
En kompis av meg tok overdose på 0,6
Sist endret av Tryptamin; 18. november 2017 kl. 00:36.
Dette kommer litt an på hvor lenge du har hatt PSC? Hva er leververdiene dine på?

Smetti. Mdma blir metabolisert i leveren, og skilt ut av nyrene og i avføringen.
Sist endret av bendiks; 18. november 2017 kl. 10:32.
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
En kompis av meg tok overdose på 0,6
Vis hele sitatet...
med døden som utfall?
Sitat av Tryptamin Vis innlegg
En kompis av meg tok overdose på 0,6
Vis hele sitatet...
det er jo stor forskjell på overdosering å dødelig overdose.